RoaldJ Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 hehe.. er vell best å ringe på forhånd å sjekke tenker jeg Ringte nettopp... de fant ingen reservasjoner på bmwccn (?)... fikk pris på ca 5400,- fra torsdag til søndag for 3 personer... blir ca 600 kr pr natt pr. pers...
mAZE Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 SofaKingFresh skrev: mAZE skrev: Håper så mange som mulig dukker opp på fredag, da det blir filming denne dagen. Jeg reiser videre til Skien på kvelden. Blir du i Skien da? Tenkte jeg skulle innover for å kanskje stille ut. Og for å se på litt kjøring Skal være i Skien frem til søndag da ja. På den nye rallycrossbanen. Grenland.
hylle Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Ser for meg å dra bort dit torsdag ettermiddag / kveld sette opp camp og chille med noen øl før det blir kjøring fredag morgen! Håper iallefall Bmwccn får til at vi kan campe derinne!!
SofaKingFresh Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 mAZE skrev: SofaKingFresh skrev: mAZE skrev: Håper så mange som mulig dukker opp på fredag, da det blir filming denne dagen. Jeg reiser videre til Skien på kvelden. Blir du i Skien da? Tenkte jeg skulle innover for å kanskje stille ut. Og for å se på litt kjøring Skal være i Skien frem til søndag da ja. På den nye rallycrossbanen. Grenland. Okei ser deg vel i Skien da.
gen3ral Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 e det nån fra nord-norge som ska kjøre nedåver? hadde vældi løst, men lite løst å kjøre aleina:p
Rune Teien Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Papperboy skrev: noen som har finni ut det med prøveskilt?[/quotehar gått før. ta og send en mail til hoved klubben må søkes på forhand av treffet
j_b Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 hva utenlandske skilter da? nederlandske m3'er og m6 vil komme og prøve banen.
Øyvind L. Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 RoaldJ skrev: hehe.. er vell best å ringe på forhånd å sjekke tenker jeg Ringte nettopp... de fant ingen reservasjoner på bmwccn (?)... fikk pris på ca 5400,- fra torsdag til søndag for 3 personer... blir ca 600 kr pr natt pr. pers... Hotellet har vist surret det til her. Dette ødelegger jo enda mere for BMWCCN desverre. Dette skrev presidenten på BMWCCN foraet: Jeg har ringt hotellet. Det er reservert som vanlig 50 rom som vanlig. Så dette må være en misforståelse. Damen på gruppebestilling skulle ta det opp med resepsjonen og skjerpe dette. Det har også vært etterlyst en kode, men samme damen sa som sist at det var ikke nødvendig. Vi har tidligere anonsert dette her og på facebook sideen. Jeg har fått en avtale med hotellet om at vi kan beholde bestillingen til torsdag.og det er lenger en kontrakten sier. De rom som da ikke er booket må vi (Klubben) betale for. Derfor blir de rom som ikke er bestillt innet torsdag strøket. Gi resepsjonen beskjed om at det er til BMW Car Club Norway så skal det være i orden.
RoaldJ Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Øyvind.L skrev: RoaldJ skrev: hehe.. er vell best å ringe på forhånd å sjekke tenker jeg Ringte nettopp... de fant ingen reservasjoner på bmwccn (?)... fikk pris på ca 5400,- fra torsdag til søndag for 3 personer... blir ca 600 kr pr natt pr. pers... Hotellet har vist surret det til her. Dette ødelegger jo enda mere for BMWCCN desverre. Dette skrev presidenten på BMWCCN foraet: Jeg har ringt hotellet. Det er reservert som vanlig 50 rom som vanlig. Så dette må være en misforståelse. Damen på gruppebestilling skulle ta det opp med resepsjonen og skjerpe dette. Det har også vært etterlyst en kode, men samme damen sa som sist at det var ikke nødvendig. Vi har tidligere anonsert dette her og på facebook sideen. Jeg har fått en avtale med hotellet om at vi kan beholde bestillingen til torsdag.og det er lenger en kontrakten sier. De rom som da ikke er booket må vi (Klubben) betale for. Derfor blir de rom som ikke er bestillt innet torsdag strøket. Gi resepsjonen beskjed om at det er til BMW Car Club Norway så skal det være i orden. oki.. rekner med prisen er den samme, bare at det er satt av rom for å være sikker på "alle" får rom..
RoaldJ Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 .....fremdeles ingen som vet om det er muligheter for camping ved banen? hadde vært hyggelig å samlet en gjeng å ett partytelt og to med litt musikk og god drikke og snakket bil (så lenge været holder da) så senere krøpet inn i ett halvveis oppsatt telt, som seff ble montert i fudla ;P
Øyvind L. Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 M3 Yngve skrev: Skal du opp å plage bilen din Øyvind ? Har sykt lyst, men reiser til Ringen helgen etter så jeg holder meg hjemme.
Øyvind L. Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Ny info ifra presidenten i BMWCCN Siden det er en del spørsmål og klager rundt dette gjentar jeg Klubben bestilte 50 rom som vanlig i god tid Vi annonserte dette for en stund siden i god tid Prisen for enkeltrom til BMWCCN er 1095 Dobbelrom kr 1396 Hotellet sier det ikke er nødvendig m bookingnummer kode Jeg har klaget på at resepsjonen ikke finner ut av det. Fristen for å booke er i morgen Torsdag den 21. Da blir rommene lagt ut for vanlig salg. Karl-M.Kjendlie Felumb President i BMWCCN
hylle Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 til de som er interresert i camping, sjekk denne tråden . viewtopic.php?f=9&t=196678 Skriv opp i den tråden om du vil bli med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå