Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
WASS!? må man plutselig være medlem av bmwccn nå?? wtf? nå må dere bestemme dere.. kan de som VET at du må være medlem skrive en tilbakemld?

først må man, så sier noen du ikke må siden NSK skal, så sier noen ja igjen.. og nå at man må være det..

om man må være medlem så blir det ikke noe tur på meg hvertfall.. gidder ikke melde meg inn å betale en ekstra sum, bare for å kjøre på banen.

man må være medlem av bmwcnn for å slippe in på depoet man betaler for å kjøre på banen og for bare utstiling dette er et lukket treff for medlemer .og det koster ikke noe for å kome å kikke på biler .og du parkerer din bil uta for på parkeringa .ved rudskogen .og man kan melde seg inn i bmwccn hvis man ønsker det .bmwccn har invetert nsk medlemer å være med på kjøring på banen ..har du forstått det nå er luket treff for bmwcnn med gjester fra nsk .noe må ha det inn med tesje ,noe fordeler skall hvi i bmw klubben ha ,er opp til deg om du hvil være med .sitat slutt

:applause:

Skrevet
WASS!? må man plutselig være medlem av bmwccn nå?? wtf? nå må dere bestemme dere.. kan de som VET at du må være medlem skrive en tilbakemld?

først må man, så sier noen du ikke må siden NSK skal, så sier noen ja igjen.. og nå at man må være det..

om man må være medlem så blir det ikke noe tur på meg hvertfall.. gidder ikke melde meg inn å betale en ekstra sum, bare for å kjøre på banen.

finnes trackday treff for sånne som deg...

Skrevet
syns bare det ble litt uoversiktlig når det varså mye frem og tilbake.. burde kansje stått info om det i første post..

gå inn på bmwcnn.no der er det mer info .ang rudskogen og her på bimmers.no er det mye info ..hva som skjer på rudskogen .er bare å søke her . :shock:

Skrevet
syns bare det ble litt uoversiktlig når det varså mye frem og tilbake.. burde kansje stått info om det i første post..

gå inn på bmwcnn.no der er det mer info .ang rudskogen og her på bimmers.no er det mye info ..hva som skjer på rudskogen .er bare å søke her . :shock:

Jeg så noe om at kontigenten økte til 800,-kr(?) i året fra 1 august?

Vil det da si at jeg som var så unormalt heldig å få giro i posten i januar engang på 400,- kan betale denne eks vis på posten og få den stemplet der. Mens maaange av de jeg kjenner som ikke fikk denne i posten (hvert medlem lenge) må da betale 800,- når de møter opp på rudskogen.???

BMWCCN mener sikkert man burde betale før en skal på treff f eks men er vel heller få som orker å mase rundt på nettsider som er nede store deler av året eller sende e poster en ikke får svar på for å skaffe denne giroen..

Håper jeg har feil her... Ellers er da denne datoen for økning av kontigenten merkelig.. Men i kjent stil..

8)

Skrevet

Jeg så noe om at kontigenten økte til 800,-kr(?) i året fra 1 august?

Vil det da si at jeg som var så unormalt heldig å få giro i posten i januar engang på 400,- kan betale denne eks vis på posten og få den stemplet der. Mens maaange av de jeg kjenner som ikke fikk denne i posten (hvert medlem lenge) må da betale 800,- når de møter opp på rudskogen.???

BMWCCN mener sikkert man burde betale før en skal på treff f eks men er vel heller få som orker å mase rundt på nettsider som er nede store deler av året eller sende e poster en ikke får svar på for å skaffe denne giroen..

Håper jeg har feil her... Ellers er da denne datoen for økning av kontigenten merkelig.. Men i kjent stil..

8)

Det er 600kr:

http://bmwccn.no/blog/2011/07/13/medlemskontigent/

Dette ble bestemt på årsmøtet, dvs vedtatt med mange av klubbens medlemmer til stede, ikke bare styret.

Skrevet

Hvem kan man spørre om å få kjøre med en super turing bil der ? Har seff forhandler prøve skilter.

Men har bare slics. Skal bare teste litt og kjøre litt ( ikke jeg som skal kjøre )

Skrevet

Slicks er temmelig No Go uansett vet jeg.

info@bmwccn.no , er vel visepresident Jon Ekerhovd som svarer.

joachim@bmwccn.no - Joachim Lie her inne.

Ellers kan du høre med banekomiteen, Karl Magnus, Ove Kvam, Frederick osv..

Skrevet

Da hører jeg med Fredrik. Må da være kult å se og ikke minst høre en grom S42 den dagen vel.

Slics eller ikke, noen kjører fra noen, sånn er det altid.

Skrevet
Da hører jeg med Fredrik. Må da være kult å se og ikke minst høre en grom S42 den dagen vel.

Slics eller ikke, noen kjører fra noen, sånn er det altid.

Det skal jo i teorien være en gategodkjent bil. Dersom du stiller med prøveskilter må du søke om det på forhånd, slik som Oddis skriver.

Skrevet
er det riktig at det kun er kjøring frem til klokken 15. på lørdagen???

x2...!

Dette lurer jeg også på! På programmet her på forumet står det at det er kjøring frem til 15.00. På Rudskogen sine nettsider står det at det BMWCCN har leid banen frem til 19.00.

Noen som kan bekrefte dette ASAP!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...