Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en kjempe dag på lørdag, flott vær,hyggelige folk og en helt rå ny bane. Var morsomt å kunne få lov til å ratte Audien rundt på et BMWCCN treff. På en bane som Rudskogen har blitt nå som klarer å svelge unna så mange biler på en gang, synes jeg det ikke gjør noen ting at BMWCCN inviterer inn for eks NSK på sine treff. BMWCCN er ikke en så stor klubb med så mange aktive medlemmer at dette vil skape noe problem vil jeg tro. Våler blir det vel litt værre med da det pleier vel å være en del kø i piten der.

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

2 stemmer til peoples choice? WTF?

Det som skjer når folk ikke GIDDER å stemme, fører jo bare til at klubben ikke ser nødvendigheten med premiering i form av pokaler. Å dette er jo synd.

Skrevet
2 stemmer til peoples choice? WTF?

Det som skjer når folk ikke GIDDER å stemme, fører jo bare til at klubben ikke ser nødvendigheten med premiering i form av pokaler. Å dette er jo synd.

Ja hadde ikke vært noe problem å kuppe denne avstemmingen om en hadde visst om den lave oppslutningen.. Skal ærlig innrømme at jeg glemte å stemme selv,var for opptatt med å leke racerkjører.. :lol: ...men neste gang skal stemmen delest ut!

Skrevet
Var en tur innom på lørdagen , lite folk og god plass .

Er bmwccn en sovende klubb ???

Rart du synes det. Fredag var det lite mennesker! Lørdag var det mer kø, ikke for mye, men litt for mye. Personlig liker jeg når det er færre biler på banen, men hyggelig for bmwccn at det kom folk.

Nå kjenner ikke jeg til bmwccn så godt, men det virker unektlig som de hat vært nede for full telling! Men at de er på vei opp nå.

Skrevet

Jeg har vært på våler å rud 2008-09-10. Alltid stor trivest. Enkelte ganger har oppmøte vært mindre enn andre ganger. Slik er det bare. Dette tror jeg er helt vilkårlig for hva som passer folk. Selfølgelig vær å vind spiller også inn.

En ting er vertfall sikkert, Det er oppmøtene å folkene som skaper klubben, samt forslagene å inspillene som kommer fra dem. Styret er der for å prøver å få dette gjennomført på en smertefri måte.

For å skjeie litt ut her så virker det som enkelte tror styret er ute etter å lage helvete enkelte ganger. Er ikke ute etters noen spesielle i tråden her eller andre plasser, men har lest endel.....hva skal jeg kalle det....kritikk? siste halvåret. Alt selfølgelig ikke helt uten grunn.

1 år hadde CCN ''alternativt sporvalg'' i programmet. Det som var ment som et ALTERNATIVT sporvalg enda opp med noen biler som klikke fullstendig bananas utpå bana. Der dekk eksploderte å tjo å hei. Poenget? tja si de? Herjing vil jeg si, som hører til på f.eks gatebil.

Enkelte såg ut som den prøvde å drepe bilen. Menst andre brukte faktisk anledningen til å trimme vekk litt rattrust, der dem driftet gjennom hele løypa. I mine øyne etter dette 2 forskjellige ting. Altså Herjing - Drifting.

Drifting er en sport som er voksene i Norge, å som er stor i utlandet. USA, Japan mf. Å det er rått å se dem som kan dette skikkelig.

Spinne ut noen dekk skal jeg klare med en toyota corolla.

For min del kunne CCN hatt 1 time eller 2 der dem holdt Alt.s, men dette vet jeg fordyrer leigen av banen. Så kommer det jo litt ann på hvilken måte CCN vil fremstille seg på.

Skrevet

Ahaa.. Jeg mente å huske at BMWCCN pleide å arrangere treff på Våler i september? Er det jeg som tuller, eller har de slutta med det fra i år?

Skrevet

Hovudtreffet ble holdt på ACR i år, begynnelsen av Juni. Det var ulike grunner til hvorfor det ikke ble våler iår. Usikker på hva, men tror våler ble ganske fort booket av andre ''kunder''.

Skrevet

Vanligvis har jo klubbben sine treff på Rudskogen (våren) og Våler (høsten). I år ble ikke Rudskogen åpnet før 2.juli og da klubben skulle booke inn treffet var alle søndager booket. Dermed gjensto fredag/lørdag som mest aktuell 2-dagers periode. Slik jeg forsto det var det ikke mange fre/lør-alternativer som passet/var ledige (skal jo passe inn ift andre lokale arrangementer for BMWCCN også) og 5.-6.august ble derfor valgt selv om det til dels fortsatt er i ferien for noen.

Gitt at Rudskogen måtte bli primo august, besluttet styret å arrangere treff på 2 andre dager på våren (i tillegg til 1 dag på Våler i april). Disse ble ACR og Karlskoga...

- Sikkert noen som kan supplere/korrigere.

Regner med at neste år vil være "normalt" igjen; dvs. Våler på våren og Rudskogen etter ferien med mindre andre/nye hensyn tilsier noe annet.

Skrevet
Det blir enklere å arrangere heat med alternativt sporvalg (drifting) på neste Rudskogen-treff. Vær tidlig ute med å melde interesse for dette neste gang

Jepp! jeg fikk 2 spørsmål om drifte heat. da er det for lav interesse til å gjennomføre drifte heat.

Skrevet
Hadde en kjempe dag på lørdag, flott vær,hyggelige folk og en helt rå ny bane. Var morsomt å kunne få lov til å ratte Audien rundt på et BMWCCN treff. På en bane som Rudskogen har blitt nå som klarer å svelge unna så mange biler på en gang, synes jeg det ikke gjør noen ting at BMWCCN inviterer inn for eks NSK på sine treff. BMWCCN er ikke en så stor klubb med så mange aktive medlemmer at dette vil skape noe problem vil jeg tro. Våler blir det vel litt værre med da det pleier vel å være en del kø i piten der.

Altså, du har en E30M3 men du bruker en Audi på banen??? #-o#-o

Skrevet

Altså, du har en E30M3 men du bruker en Audi på banen??? #-o#-o

valget er vel enkelt når en har 3 ganger effekt til disposisjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...