Gå til innhold

1990 BMW E30 320i, 86.000km 1 Eier siden ny!

dreaz
 Share

Anbefalte innlegg

Ble i dag glad eier av en E30 facelift 90 320i shadowline med kunn 86.200km på tellern.

1 eier dame på 70, siden ny i juni 1990. Alle servicer fulgt orginalt på bmw.

Den har org AC og er orginal m gule lykter!

el. vinduer og speil begge sider. org. radio m 4 høytalere.

Som ny inni men skal som dere ser fikses utvendig, rettes litt + nye skjermer og hellakeres i org Alpinweiss II.

motorrom ser ut som den kom ut fra fabrikken i går:)

mer bilder og fremgang kommer såklart. Artig få tak i maken til minførste bil som 15 åring.

Men denne er strøken i forhold og 1/3 av km stand på den hadde 12 år siden:P

Skal ikke selges men hva syns dere den er verdt;)!

z6zwd6pspvg9x3z8pr5o.jpg

lk6ovg15no34qcvzere7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fin bil, så den i det sekundet den ble lagt ut, men for min del var det for langt å hente

Du kan seikkert få en høyere sum ved å legge den for salg igjen på finn, men det er vel bedre å beholde den, det er få e30 som dette langs veiene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var du som stakk av med denne ja! Jeg sikla som faen på denne... Hadde kjøpt den om jeg hadde hatt råd :P

Du får ta godt vare på den! :)

Den skal til oppretter nå. så del eller hellakering:) inni trengs det ikke gjøres noe.

Dette er min 15. E30:P men endelig en som er virkelig er verdt beholde hehe!

alle de andre var 83-86 m senking styling vinger og d som værre var. blitt mer voksen nå og lenge sett etter en org e30 dytte s50b32 i men denne er for bra til bygge om og. skal forbli orginal ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fin bil, så den i det sekundet den ble lagt ut, men for min del var det for langt å hente

Du kan seikkert få en høyere sum ved å legge den for salg igjen på finn, men det er vel bedre å beholde den, det er få e30 som dette langs veiene

ringte på sekundet selv, men rakk først hente kl 18 i dag. utrolig nok ikke solgt før jeg rakk dit:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne på finn i går jeg også. Var bare litt langt å reise sånn på dagen, og er litt mer i markedet for E-30 m3 om dagen. Men gratulerer med noe som virker som et veldig bra utgangspunkt. Spennende å følge med på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne på finn i går jeg også. Var bare litt langt å reise sånn på dagen, og er litt mer i markedet for E-30 m3 om dagen. Men gratulerer med noe som virker som et veldig bra utgangspunkt. Spennende å følge med på :)

holdt på farte til rørvik 100mil nord for en annen men så dukket denne opp:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...