dreaz Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Ble i dag glad eier av en E30 facelift 90 320i shadowline med kunn 86.200km på tellern. 1 eier dame på 70, siden ny i juni 1990. Alle servicer fulgt orginalt på bmw. Den har org AC og er orginal m gule lykter! el. vinduer og speil begge sider. org. radio m 4 høytalere. Som ny inni men skal som dere ser fikses utvendig, rettes litt + nye skjermer og hellakeres i org Alpinweiss II. motorrom ser ut som den kom ut fra fabrikken i går:) mer bilder og fremgang kommer såklart. Artig få tak i maken til minførste bil som 15 åring. Men denne er strøken i forhold og 1/3 av km stand på den hadde 12 år siden:P Skal ikke selges men hva syns dere den er verdt;)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Dæven! Skikkelig fin bil! Denne må du ta vare på Bilder av motorrom og slik må vi ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Dæven!Skikkelig fin bil! Denne må du ta vare på Bilder av motorrom og slik må vi ha! Det kommer:) akkurat fått hentet den nå. Gira og glad hehe... får ta bilder før lakking og retting ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Den er nok verdt antall kr folk vil gi Lå ikke denne på Finn i går til en rimelig penge da?? Mulig jeg husker helt feil men mener det var 25 lapper eller no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Så det var du som stakk av med denne ja! Jeg sikla som faen på denne... Hadde kjøpt den om jeg hadde hatt råd Du får ta godt vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Grattis med fin bil, så den i det sekundet den ble lagt ut, men for min del var det for langt å hente Du kan seikkert få en høyere sum ved å legge den for salg igjen på finn, men det er vel bedre å beholde den, det er få e30 som dette langs veiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Så det var du som stakk av med denne ja! Jeg sikla som faen på denne... Hadde kjøpt den om jeg hadde hatt råd Du får ta godt vare på den! Den skal til oppretter nå. så del eller hellakering:) inni trengs det ikke gjøres noe. Dette er min 15. E30:P men endelig en som er virkelig er verdt beholde hehe! alle de andre var 83-86 m senking styling vinger og d som værre var. blitt mer voksen nå og lenge sett etter en org e30 dytte s50b32 i men denne er for bra til bygge om og. skal forbli orginal ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Grattis med fin bil, så den i det sekundet den ble lagt ut, men for min del var det for langt å henteDu kan seikkert få en høyere sum ved å legge den for salg igjen på finn, men det er vel bedre å beholde den, det er få e30 som dette langs veiene ringte på sekundet selv, men rakk først hente kl 18 i dag. utrolig nok ikke solgt før jeg rakk dit:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Så denne på finn i går jeg også. Var bare litt langt å reise sånn på dagen, og er litt mer i markedet for E-30 m3 om dagen. Men gratulerer med noe som virker som et veldig bra utgangspunkt. Spennende å følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Så denne på finn i går jeg også. Var bare litt langt å reise sånn på dagen, og er litt mer i markedet for E-30 m3 om dagen. Men gratulerer med noe som virker som et veldig bra utgangspunkt. Spennende å følge med på holdt på farte til rørvik 100mil nord for en annen men så dukket denne opp:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Flott bil! Hva kosta den deg? Svar gjerne på om om du ikke vil si det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Flott bil! Hva kosta den deg? Svar gjerne på om om du ikke vil si det svar gjerne om ikke vill si det:P den var fin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 grattis med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 hadde dette vært en to dørs coupe hadde jeg vært misunnelig på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå