Gå til innhold

Skyline R34, reg på normalt grunnlag. Norges ENESTE!SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

7941896_720x0.jpg

7941897_720x0.jpg

Norges eneste R34 4 Dørs reg på normalt grunnlag selges!

Mye carbon detaljer, bilen er 99,99% strøken.

Nylig vært på service.

Eies av Nissan ansatt, og entusiaist.

Org fangere medfølger ved intresse.

Innbytte KAN være aktuelt oppmot en sum av 70 000,- Dette for å dekke gjenstående lån på bilen. (Forståelig nok, regner jeg med!)

Ang forsikring, så betaler jeg 5800,- i full kasko hos Gjensidige. (24 år, 70% bonus).

Flere bilder og info kan mailest ved interesse.

PS: Ved hurtig og seriøs henvendelse, kan pris diskuterest!

For pristillegg, kan ekstra turbodeler, hjerne, dyser osv osv medfølge. Skal være nok til å få bilen til å spytte heelt greit ifra! :)

Se annonsen for mer info!

http://bil.autodb.no/?_cmd=results&xCha ... mId1342042

Artikkel hos broom.no: http://www.tv2.no/underholdning/broom/b ... 17635.html

PS: De grå felgene er KUN transport felger for banebilen, ble brukt for å flytte blåbilen ved skifting av vinterlager!

Skrevet

Bump! :)

Flere som har lurt på om org eksteriør følger med, det gjør det. Både panser og fangere.

Skrevet
norges eneste ?

rart at eg kjenne ein fyr med r34 280hesteren som e regga da.?

Og den er ikke på Normalt grunnlag;) (Om ikke den ble reg nå en av de siste 4 mnd da!)

Og er den 4 dørs? :P

Jeg har alle dokumenter som beviser dette, så de som er intr i å kjøpe bilen, får med disse.

Skrevet

Når, og om været blir bedre her på Nordmøre, så skal jeg få knipset noen flere bilder også:)

Skrevet
Nei det er vel ikke turbo på skyline?? Det har vi vel aldri hørt om :P

trenger da ikke absolutt være det,får dem da med sugemotor også,sjekk fakta før du svarer slik:p

I mai 1998 ble HR/ER/ENR34 lansert, og hadde forbedret mange av tingene som var problematisk ved overgangen fra R32 til R33 med tanke på sportsligheten. RB20E-motoren forsvant i R34s grunnmodell (GT), og RB20DE ble reintrodusert etter å ha vært borte fra modellprogrammet til R33. R34 GT, med RB20DE-motoren og femtrinns girkasse ble den mest bensingjerrige Skyline med rekkesekser hittil. Den automatiske femtrinns girkassen som var tilgjengelig i noen modeller av de to tidligere versjonene forsvant. I stedet ble en firetrinns tiptronic-girkasse introdusert for alle automatutgaver.

Modeller:

R34GT - 2.0 l Nissan RB20DE rekkemotor med seks sylindre (140 hk / 103 kW)

25GT-V - 2.5 l Nissan RB25DE rekkemotor med seks sylindre (193 hk / 142 kW)

25GT/25GT-X - 2.5 l Nissan RB25DE rekkemotor med seks sylindre (193 hk / 142 kW)

25GT-t - 2.5 l Nissan RB25DET rekkemotor med seks sylindre og turbo (280 hk / 206 kW)

Skrevet

Denne har hatt turbo, ble tatt av ved registrering pga Norges "fine" lover. Alt dette ble stjelt av noen polakker ved tidligere eiers tid. Men har skaffet nytt totalt kit ifra 2.5 motor. Dyser, turbo, rail, ++ følger med for 10 tusen ekstra, hvis vi ikke blir enige om noe annet.

Btw, de HK tallene er ikke 100% rette.

Denne skal vistnok ha mellom 180-200hk iflg gml eier. Er gjort noe småtteri med den. Holder følge med E34 525i iallefall.

Skrevet

Hva vil det si at den er registrert på generelt grunnlag? De andre er vel regga på motorsportshistorisk grunnlag, men resultatet er jo det samme? Man har skilt og betaler årsavgift som alle andre?

Eller har jeg misforstått noe?

Skrevet
Hva vil det si at den er registrert på generelt grunnlag? De andre er vel regga på motorsportshistorisk grunnlag, men resultatet er jo det samme? Man har skilt og betaler årsavgift som alle andre?

Eller har jeg misforstått noe?

Motorhistorisk: Bilen MÅ være orginal, ingenting er tillatt å endre på bilen.

Alt skal være slik den rullet ut av fabrikken. (I Teorien).

Generelt: Likt alle typer bil som ruller på norske veier, du kan trimme, style, skifte felger +++ (Innenfor lovlighetens grenser selvfølgelig).

Mao, kan man gjøre "hva man vil" med denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...