danny6 Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Har jeg akkurat hatt en tråd om å bytte led dioder på Angle eyes, Men hvordan får jeg ut pærene på tåkelysene i fangeren? Vet noen hvordan type pære dette er? Vil gjerne ha disse til å matche xenon lysene i stedet for at de skal være gule, så tar i mot tips for hvordan type pære jeg burde ha, med stor takk.
aottesen Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Kjøpte MTEC H11 hos http://www.BuyHeadlightBulbs.com Kjøp de som heter 55w Xenon Blue, så er du i mål Ang. montering, så er det som jeg nevnte i går, av med åtte skruer på innerskjermen (under frontleppe, og to innforbi hjulet), brett tilbake innerskjermen og skift pæren. Du får veldig bra tilgang til både angeleyes-pærer og grøftelys herfra. Du KAN selvfølgelig ta det ovenfra, men på min pre-fl så er det ikke kul knytt å komme til på høyre side i allefall. Med mindre det er et aber å ta av hjulene, så er det MYE enklere å ta det på først nevnte måte.
aottesen Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Slik ser det i allefall ut om du tar av innerskjermen: Akkurat skiftet styreenheten i lykten. Tok 3 minutter å ta av skjermen.
ogee1 Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Får skikkelig armslag når du gjør det på den måten! Har du et lokk i innerskjermen rett bak tåkelyset?
ehrnst Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 må man ta av hele lokarisjermen for å bytte parklys altså?
aottesen Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Hvis lokarisjermen betyr innerskjermen, så ja. Er vel ikke uten grunn at det er gjort slik BMW Verksted <-> Penger <- Dine penger
danny6 Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Må jeg av med hjulet også? Eller går det ann å få byttet tåkelysene bare ved å snu hjulet innover og ta skjermen noe av?
aottesen Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Du MÅ ikke ta det av, men du får sinnsykt mye bedre armslag ved å gjøre det. Men, for all del
danny6 Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 http://www.buyheadlightbulbs.com/MTEC-C ... mt-474.htm Er det disse jeg skal ha? Disse matcher de originale xenon lysene på bilen? Slik at jeg ikke blir sittende med blå tåkelys og en annen farge på nærlys og langtlys..
aottesen Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 MT-484 MTEC Super White H11 Bulbs $18.49 Der er de jeg kjøpte. De er 4350 Kelvin, som visstnok tilsvarer orginale xenonpærer. De er i allefall veldig hvite, uten blåskjær
danny6 Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 MT-484 MTEC Super White H11 Bulbs $18.49Der er de jeg kjøpte. De er 4350 Kelvin, som visstnok tilsvarer orginale xenonpærer. De er i allefall veldig hvite, uten blåskjær Takk Da er disse bestilt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå