SpiXi Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 hei har en e46 som sentral låsen ikke virker helt på. når jeg skal åpne bilen åpner bare bakluka seg noen som har noen tips på hva jeg kan gjøre?
MortenK Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Vil gjerne vite om du fant ut at det og hva som var problemet hvis du vet da
Oneill Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Hei! Har kanskje hatt samme problem med min E46 for ett par år siden. Jeg fikk låst igjen bilen, men den var lei (nesten umulig til tider) å få låst opp med fjernkontroll. Fikk bare åpnet med nøkkellåsen. Det viste seg at det var ett dårlig rele i en kontrollboks som sitter under hanskerommet på passasjer-siden. BMW skulle ha nesten 7000 kr for denne boksen. Noe jeg syntes virka litt i overkant dyrt. Denne boksen inneholder reller til vindusheiser, sentrallås, coupelys. Jeg kom over en person i USA gjennom ebay som solgte bare det releet løst. Det kosta ca 45 kr inkl. porto. Tok ut boksen og fikk en tv-reparatør til å lodde ut det gamle releet og lodde inn det nye. Satt tilbake boksen og sentrallåsen var god som ny! sparte meg for mange lapper der!
Lars89 Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Dette problemet er såpass omfattende at det har fått sin egen nettside http://www.bmwgm5.com/
Oneill Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Jepp.. der var den siden jeg var innom. Han har tydeligvis gjort mer ut av det siden jeg hadde disse problemene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå