jsf Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Denne har jeg ikke sett før. Ser veldig bra ut og helt supert at du legger ut så masse detaljbilder, dette skal følges med på Stå på videre Jarle
Os-Racing Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Denne har jeg ikke sett før.Ser veldig bra ut og helt supert at du legger ut så masse detaljbilder, dette skal følges med på Stå på videre Jarle Hei! Takk! Prøver å ta masse bilder under bygging, men er ikkje alltid det blir huska på i farten! Skal ta masse bilder under utskifting av motoren i bilen også.
Os-Racing Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Påtide med uppdate Knut hehe, det kjem etterkvart når delene er i hus!
Os-Racing Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Ny update, eg og G-racing har hatt oss ei effektiv helg der vi har tatt ut m20 motoren og satt inn s50 motoren. Dette gjekk over all forventning, begynte torsdag med å sette på ny clutch fra gripforce og girkasse på motoren. Fredag tok vi ut m20 motoren og vaska motorrommet, lørdag var det polering og gnikking av motorrom + sette i s50 motoren, søndag gjekk med til diverese monteringsarbeid. Bilder taler for seg sjølv. Montering av clutch:
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Sjå der ja fekk noken bilder på tlf, og ditta ser bra ut! Viktig med litt s50 posering og
Os-Racing Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Vi hadde planlagt å løfte karrosseriet og ta ut motoren på den måten. Vi var veldig spent på korleis dette ville gå, men det gjekk jo knakande bra! G-racing kosar seg i truck'en!
Os-Racing Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Fleire bilder kjem etterkvart, var treigt å laste opp bilder i dag.
Os-Racing Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Sjå der ja fekk noken bilder på tlf, og ditta ser bra ut! Viktig med litt s50 posering og Takk, det gjikk veldig bra! hehe, s50 posering må til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå