Os-Racing Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Så var motoren montert! Vil tilslutt takke G-racing for god hjelp, uverdsettelig god hjelp!
Os-Racing Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 må følge med her! Kjekt du vil følge med!
Os-Racing Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Veldig bra Knut hehe, gjekk jo over all forventning dette!
Os-Racing Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Tøft, fått ja til s50 godkjenning? ja, det begynner å nærme seg. Men endelege svaret får ein på visningsdagen. Da blir spennande!
|Ole| Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Her går da jaggu unda Knut, stille før stormen kaller man dette
BD Racing Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Dette ser veldig bra ut, hva slags motorputer brukte du ?
Os-Racing Skrevet April 19, 2012 Forfatter Skrevet April 19, 2012 Her går da jaggu unda Knut, stille før stormen kaller man dette hehe, ja. Det går i rykk og napp. Blir sliik når ein har begrensa tilgang på plass og utstyr!
Os-Racing Skrevet April 19, 2012 Forfatter Skrevet April 19, 2012 Dette ser veldig bra ut, hva slags motorputer brukte du ? Takk for det! motorputene er fra e28 m535, sidan eg bruker bunnpanne fra m50 blir denne lav med m20 puter. e28 putene er høgare og du vil da få betre bakkeklaring.
Os-Racing Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Skrevet Mai 1, 2012 Sidan det går treigt med e30'en for tida slenger eg ut bilder av vårshining av bruksbilen, det er ein e36 323 touring. Gjekk over bremser og fekk på litt lakk og skifta til sommerdekk: Når eg skifta dekk bak låg det lause ringer fra fjærene bak og kosa seg. Fjærene på begge sider var knukke. Bestilte nytt senkesett 40/30 og håper det blir bra saker.
Os-Racing Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Skrevet Mai 1, 2012 Resultat: Vaska bilen grundig før polering begynte, brukte så "kitt pad" for å fjerne partikler som har satt seg i lakken. Brukte så Meguiars Cleaner Wax med maskin og er godt fornøgd med resultatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå