G-RACING Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Ser flott ut Knut! Ser fram til e30 mekk ut i neste veke når du er på land igjenn
BD Racing Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Når du monterte motorputene brukte du da de ovale eller runde hullene på traversen ? Er de gjengene på motorputene rett over for hverandre eller de litt skrått ovenfor hverandre, slik at du har muligheten til å justere litt på motoren ??
Os-Racing Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 Når du monterte motorputene brukte du da de ovale eller runde hullene på traversen ?Er de gjengene på motorputene rett over for hverandre eller de litt skrått ovenfor hverandre, slik at du har muligheten til å justere litt på motoren ?? Hei, bolten står i det ytterste hullet, styrepinnen i det innerste. Bolten og styrepinnen er rett over for hverandre, så visst du skal justere motoren kan du bore nye hull i travers slik at du får den i den posisjonen du ønsker.
Thelax Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Der fant jeg jo en tråd på en kjent bil! Bare synd du måtte ha større motor enn meg, så nå må jeg trimme.. Ser bra ut dette, håper du får den godkjent uten for mye stress! Lykke til videre Knut!
G-RACING Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Måtte berre legge ut frustrasjonsbilde fra gårsdagen
Tommen325 Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Dette ser bra ut! Har du fått det godkjent hos biltilsynet også?
Os-Racing Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 Der fant jeg jo en tråd på en kjent bil! Bare synd du måtte ha større motor enn meg, så nå må jeg trimme..Ser bra ut dette, håper du får den godkjent uten for mye stress! Lykke til videre Knut! hehe, korleis går detmed gliset ditt? Fått den godkjent? Takk for det, håper det eg og. Blir spennande å sjå korleis det går!
Os-Racing Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 Måtte berre legge ut frustrasjonsbilde fra gårsdagen haha, måtte grublast litt her ja.
Os-Racing Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 Dette ser bra ut! Har du fått det godkjent hos biltilsynet også? hei, takk skal du ha! Kjekt med tilbakemeldingar! Har sendt søknad og fått svar på denne, så bilen må visast etter ombygging før godkjenning. er spent på korleis dette går.
Os-Racing Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 Ka dåkker slit med dær da? hehe, planen er å legge ledningsnettet bak plast deksel som er på e30 m3. Dette viste seg å være vanskelig pga. plassmangel.
Os-Racing Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 liten update, har som sagt jobba med ledningsnettet og montert e36 m3 radiator: Som gjennomgang gjennom torpedoveggen brukte eg gjennomgang for styrekabel til båt. Dekselet går akkurat ikkje igjen så må nok bruke nokre strips over sjølve dekselet.
HypeTraxX Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Artig doning! Men kan jeg spørre.. Hva heter og hvor fikk du tak i det plast dekselet som står der batteriet egentlig skal stå på alle modeller utenom 325 !?
Thelax Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Der fant jeg jo en tråd på en kjent bil! Bare synd du måtte ha større motor enn meg, så nå må jeg trimme..Ser bra ut dette, håper du får den godkjent uten for mye stress! Lykke til videre Knut! hehe, korleis går detmed gliset ditt? Fått den godkjent? Takk for det, håper det eg og. Blir spennande å sjå korleis det går! Sliter ennå litt med godkjenning. De mener jeg har for høyt dreiemoment.. Men gir meg ikke så lett. Du får holde meg oppdatert på progress her, og si ifra når jeg skal komme å testkjøre
Thelax Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Artig doning! Men kan jeg spørre.. Hva heter og hvor fikk du tak i det plast dekselet som står der batteriet egentlig skal stå på alle modeller utenom 325 !? Dekslet er originalt E30 M3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå