Os-Racing Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Eg kan meddele godtfolket at eg får start på motoren! Desverre så sitter eg offshore får for ikkje lasta opp filmen av oppstarten, men skal legge ut masse bilder og film når eg er tilbake! Eg valgte å bruke det orginale innsuget med golf BKF. Dette gjekk greit, men er veldig trangt mellom BKF og innsugsbelg. Oljekjøler blei orginal e30 kjøler med e30 M3 rør da desse går under vangen på samme side som s50 motoren har tilkoplingspunkt i blokka. Ellers har eg tapa opp igjen elektriske ledninger i motorrommet, montert kjølevifte fra I.E, same type som G-racing har brukt. Kjem tilbake med masse bilder og film!! Ha ein fin kveld.
G-RACING Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 veldig bra Knut! Ser fram til film og bilder, og ikkje minst få komme å sjå!
Os-Racing Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Video av oppstart uten eksos: :) Vart jaggu glad når den starta! Var ein lettelse!
G-RACING Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Video av oppstart uten eksos: :) Vart jaggu glad når den starta! Var ein lettelse! Her snakka vi absolutt første oppstart video, jekla bra
haybimmsen Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Den følelsen der hadde jeg også forrige helg ;p kan tenke meg at nærvane e større med en s50 motor
RogE36R Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Gratulerer med oppstart:) veldig fin e30 dette! Følger med!
Os-Racing Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 Video av oppstart uten eksos: :) Vart jaggu glad når den starta! Var ein lettelse! Her snakka vi absolutt første oppstart video, jekla bra hehe, ja, var spenning i leiren kan du sei! hehe
Os-Racing Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 Den følelsen der hadde jeg også forrige helg ;p kan tenke meg at nærvane e større med en s50 motor er vel alltid like spennande uansett kva motor en starter opp for første gang!? hehe, gratulerer med oppstart!
Os-Racing Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 Gratulerer med oppstart:) veldig fin e30 dette! Følger med! Takk! Kjekt du liker bilen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå