håk Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Heisann! Skal se på en bil for min mor i morgen, denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29564453 Hva tror dere? Og hva bør jeg se etter når jeg drar for å kikke i morgen? Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Tror det er en kjedelig gnager. Vurdert e91? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Flott biler! gnager eller ei. Er de mor som vanlige mødre bryr de seg ikke om den spinner Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Tror det er en kjedelig gnager. Vurdert e91? Finnes de til den prisen med samme KM da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Hvor dårlig går egentlig disse? Har en dvask E39 520ia, kan vel ikke gå dårligere? Hvertfall ikke uten oppakning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Hvis noen kan fortelle meg hva jeg bør se etter på denne bilen, hadde det vært strålende! Noen svake deler? (husker forstillingsfeil på tidligere modeller) Rustutsatt? Teknisk? Den er forøvrig EU-ok med null feil og nylig byttet klosser og skiver rundtom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Hvis noen kan fortelle meg hva jeg bør se etter på denne bilen, hadde det vært strålende!Noen svake deler? (husker forstillingsfeil på tidligere modeller) Rustutsatt? Teknisk? Den er forøvrig EU-ok med null feil og nylig byttet klosser og skiver rundtom kjempebiler iforhold til pris disse her! disse har fortsatt forstillingsproblemer, men det er vel hakket bedre enn forgjengeren trotr jeg. men uansett: se etter rust rust og rust og se nøye, det kan være vanskelig å se begynnende problemer.... disse kan være veldig utsatt for typiske VAG-blemmer over alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Ville kanskje vurdert en annen motor. Ikke veldig lettsolgt med den symaskinen... Er jo en grunn til at de er billige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Dette er jo for all del en flott og fin bil med god kvalitet. Men 1,6 litern med 102 hester blir alt for tungpustet i denne bilen, det er såpass at den faktisk bruker litt for mye til å være rettferdig i henholdt til yttelsene. Se heller på 2,0 litern med 130 hester eller 1,9 TDI med 115 hester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Med større motor så stiger jo også prisen, som "konebil" så duger 1,6 literen i lange baner, voksne damer har sjelden behov for "hundrevis" av hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Meget Fin Pris for den bilen der. Så absolutt et godt kjøp. Men hvor lenge har hun tenkt til å ha bilen? Er det en kort periode, så er det ikke stress. Men skal du ha bilen over lengre tid så må du tenke på dette: Audi Har vært flinke på rust her på denne, og de bruker galvanisert metall, så skal være vanskeligere for rusten og komme. lakken er også mer beskyttende, så dette er absolutt ingen rustbombe til å bli. Men sjekk for rust likevell OVERALT. Audi tilbyr nor form for rustgaranti, så ta og sjekk dette MEGET nøye, rust og rust, sjekk overalt! Så må du sjekke drivverket og testkjøre den, sjekk forstilling, motorlyder, sjekk under bilen (kryp under om du må. Sjekk serviceheftelsene kvitteringer osv. Men så er det det med motoren. Hvordan skal bilen brukes? er det bilkjøring og langveikjøring. eller skal det bli en tung familiebil med full last i bagasjen og full 4-5 man i bilen, for da kveler du den lille 1.6 dieselmotoren. Det er en stor bil og liten motor. Og liten motor liker ikke stor bil. så du må vurdere det også. hvis det er for enkel bruk så bare kjør på. MYE bil for pengene dette her, og jeg sjekket heftelsene på bilen og det ligger 278K som sikkert blir slettet ved salg men det er hva selgern kjøpte den for så påå 5 år harn tapt ca litt over 100k og kun kjørt 82 000. er vell fredeles garanti på denne rakkern og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Takk for gode svar! Skjønner at rusta må sjekkes. Blir å sjekke under matter, reservehjul og i hjulbuer spesielt. Bilen skal brukes oslo-drammen + bykjøring og det er ikke snakk om noen stor familie. Maks to voksne (damer) og en liten tass. Og bilen ser jo unektelig flott ut. Som sagt burde jeg sett etter større motor, men da må jeg ned på eldre modeller og lengre KM typ 2003 med over 130k på tellern, da er det liksom ikke så innteressant lenger. Hun har tidligere sett på skoda, opel og lignende, men jeg syntes det blir mer bil for pengene med den her. Greit med utstyr og skinn er et must. Og selvfølgelig utseende/design Hvor lenge bilen skal holde vet jeg ikke, men det er nok til den dør. Hun bytter jo sjelden, da hun blir "glad" i bilen! haha men hun kjører den nok til hun "må" bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Takk for gode svar! Skjønner at rusta må sjekkes. Blir å sjekke under matter, reservehjul og i hjulbuer spesielt.Bilen skal brukes oslo-drammen + bykjøring og det er ikke snakk om noen stor familie. Maks to voksne (damer) og en liten tass. Og bilen ser jo unektelig flott ut. Som sagt burde jeg sett etter større motor, men da må jeg ned på eldre modeller og lengre KM typ 2003 med over 130k på tellern, da er det liksom ikke så innteressant lenger. Hun har tidligere sett på skoda, opel og lignende, men jeg syntes det blir mer bil for pengene med den her. Greit med utstyr og skinn er et must. Og selvfølgelig utseende/design Hvor lenge bilen skal holde vet jeg ikke, men det er nok til den dør. Hun bytter jo sjelden, da hun blir "glad" i bilen! haha men hun kjører den nok til hun "må" bytte sjekk gjerne de plassene der for rust også, men der er det uhyre skjeldent problemer. problemet er som oftest utvendig, rundt dørhåndtak, lister nederst på dørene, hjulbuekanter og småblemmer midt på platene. du har mye igjen for å bruke litt god tid på å gå over en ren bil i godt lys nøye. "galv-slipp" er standard på VAG, men enkelte er hardere angrepet enn andre. og det kan være vanskelig å se fordi det ligger under lakken og jobber lenge før det blir veldig synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Det ble kjøp gitt! Flott bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Gratulerer med en veldig pen Audi A4 med helt grei motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå