Morty999 Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 rød e28 er HELT konge!.. og den bilen der er strøken.. fytti H! like fin under og den... din er ikke så gal den heller, er ikke det ralston sin gamle? Like fin under ja, bare se! img]http://i643.photobucket.com/albums/uu158/andreasmelhus/535under.jpg img]http://i643.photobucket.com/albums/uu158/andreasmelhus/535iunder.jpg haha.. min er jo en rusthaug i forhold.. og jo det er gamle hans... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Hei milhouse Måtte jammen ha alle 3sidene oppe så jeg fikk kikka litt frem og tilbake. Moro når folk bygger bil fra innsiden og ut, det var utrolige mange flotte detaljer Du t106t..? er det 3.5 turbo-blokk..??? Ligger en artikkel ved siden av meg med 635 med 89mod 3.5 å da artiklen kom ut var det 583hk på org bunndel. Imponerer meg bra disse motorene Så du prata om 2bar så du får noen tall fra artiklen: komp: 8:1, 12 stk 360 dyser, 3bars bensin-trykk og 1.35 i turbotrykk. Men jeg får nevne at den går med 2stk! mitshubishi t16 med eksos hus til 745i. Ellers ser jeg det er lov å kommentere så jeg sier bilen din er 99.99999999% Har du bommet litt med panserjusteringen. Hva er det med teipen? Er teipen bak turbo der pga varmen???? Og den blå på rammevangen? fikk ikke teipen til å "smelte" inn i bildet. Men du milhouse, hatten av for bilen Føl deg fri til å legge ut en liten snutt med lyd.............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Tipper den blå tapen er der for å beskytte mot riper.. Er litt risikosport å montere sammen slike biler igjen etter restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Er litt risikosport å montere sammen slike biler igjen etter restaurering Milhouse takler det, blir mer å mer detaljer etterhvert som jeg kikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 For en bil... Utrolig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Ikke fått med meg denne her. Helt utrolig hvor pent og gjennomført dette her er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Denne bilen er verdt og bli over kjørt av så du kan se den under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralston Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 takker for alle positive komentarer, er kul att bilen blir opskatta etter alle timerne i garasjen. Fikk brukt bilen endel i sommer uten noen større problemer. Nå er bilen parkert for vintern og har tatt ut motor og splittet den nå for allmen sjekk, bytte råder og nye smidde stempler med litt høyre komp. blir også en ny runde i bremsebenken hos PPF. Går allt som planlagt så blir bilen klar før neste sesong så jeg får brukt den litt mer en 1 månad som i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Fineste e28 jeg har sett! Utrolig at den er like fin under som oppå! Godt jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Jeg måtte innom igjen Blir artig å se videre, foreløpig sier jeg som Z1 Denne bilen er verdt og bli over kjørt av så du kan se den under Det gjør liksom ikke noe om motoren står ved siden av, da så vi bare motor-rommet bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 wow en av de fineste e28 eg har sett ! e28 er rå i imola rød, grattis til en fin bil som sikkert krevt mye penger,instats og kærlek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Fantastisk !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Kjempe fin bil På den ene siden må jeg si at den ikke var så dum i hvit, med tanke på gullfelgene Men på den andre siden synes jeg det var mer sjel med rød farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 rått å se kor strøken bilen va under.. skulle en måtte pirke på noe så ville eg lakka listene på dørene nede likt så bilen si fangerene går i rødt.. men så virkele bra ud dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Helt rått ,,,,kommer vel på valle ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå