Gå til innhold

Toby91: Bmw E39 540i/6 og andre prosjekter i verkstedet


Toby91
 Share

Anbefalte innlegg

Mulig detta er i litt seinaste laget å spør, men kossen fekk du montert dei viskrene? Måtte du bytte armen?

hei, de er klipset inn på armen bare:)

fjerner det originale festet på armen og dytter dette inn på armen til det klikker på plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å selge Gliset eventuellt selge bruksbilen! altså touringen. selvfølgelig ferdig godkjent med skilt.

har sett meg ut en ny bil jeg har veldig lyst på å da må enten touringen selges for å betale ned rester på lån eller selge 540in.

har sett meg ut noe amerikansk denne gang.

nemlig en Dogde Ram SRT10! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

det nærmer seg ferie og nytt år! bilen snart nedbetalt forhåpentligvis og de virker som ting ordner seg med tanke på finansiering slik jeg slipper å selge 540in:D

så da blir det muligens 2 fete biler på tunet!

har vært litt i tenke boksen ang salg av Bmwn men må nok bare innrømme for meg selv at det hadde vært litt vemodigt å selge 540in den er jo omtrent som et familiemedlem å regne.. men det frister også med så lite lån som mulig på en eventuell ny bil:)

har ikke skrudd på bilen idet siste men har brukt den slik en bil skal brukes! :) runder straks 150tkm med nydligheten og har ikke annet en storkoset meg i det snart 35tkm jeg har kjørt bilen siden jeg kjøpte den i 2011:)

vil ønske alle brukere her på bimmers en god jul og et godt nyttår! måtte det nye året bringe mange minner med alle de fete Bmwene som befinner seg her på bimmers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

ble en liten forandring i planene denne gangen også:)

bmwn blir mest sansynlig beholdt!:)

har kjøpt meg en bil til som jeg holder på å fikse på.(bytte interiør og rep av turbo og motor.

riktig nok ikke en Bmw. 

ble en Audi A4 B6 1.8Turbo Quattro:)

har fått bytta mesteparten av interiøret og reparert mesteparten når det gjelder turbo og motor:)

gjenstår å bytte regreim å vannpumpe etc..

var et heslig stoff interiør i denne før..

Audin skal bli en avløser for bmwn slik at jeg kan la bmwn stå i flere dager om gangen når jeg skal skru, slik jeg får gjort ting ordentlig!:)

post-57811-0-91255100-1390750072_thumb.jpost-57811-0-00700900-1390750080_thumb.jpost-57811-0-95412200-1390750086_thumb.jpost-57811-0-33770600-1390750093_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Toby91 changed the title to Toby91: Bmw E39 540i/6 og andre prosjekter i verkstedet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...