Toby91 Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 update: etter å ha kjørt bilen endel idet siste så har surklingen forsvunnet:) så dette lover jo bra:) har fått xenon i lysa også, men ingen bilder av dette ennå.. sitter på ebay å vurderer å bestille meg en bakrutesenker og eventuellt nye nyrer i black chrome. eventuellt modde det jeg har litt sllik at jeg får chrom riller men ikke kant:)
Toby91 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 noen som har noen linker til kult nippsnapps som kan være tøft å ha til e39? tenker på ting i retning slik som led lysa i dørhandtakene mine, pene Nyrer etc:)
Toby91 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 http://youtu.be/KySv_5okiD8 lyd etter at jeg hadde på en lyddemper:)
Tzunami Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Tips til videre planer Amber lys i håndtakene Amber lys i skuffene nederst på dørene Lys i fotbrønnen Moodlight Homelink Svart taktrekk Shadowline (Highgloss?) Soting av ruter Facelift highgloss shadowline nyrer
Jokkke Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 M5 fangere? Ingenting å si på lyden hvertfall, rått!
Toby91 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 Mye bra ideer her:-) M5 fangere skal jeg ha, men tar dette når jeg har økonomi til å få lakket de også Har faktisk liggende slike lys som er ment å ha på dørtrekkene, disse kan jo modifiseres til å ha ved beina:-) ellers så tror jeg at jeg skal ha hvitt lys ellers i bilen også, hadde faktisk vært litt fint med amber belysning i dørlommene:-) har tenkt litt på homeling ja da bilen er klargjort for dette og telefon:-D svart taktrekk skal jeg ha.. må bare finne et til en god pris:-) ellers har jeg vanlig shadowline lister liggendes:-) må bare ha nye klips noen som veit hvor mange det er pr dør? hva mener du med moodlight tzunami? Må vell få sotet rutene lett også etterhvert:-) Lurer på noen nyrer i Black chrome
Tzunami Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Klipsene til shadowline sitter i døra di allerede, de er bare å bøye til side, vippe ut gamlelista, klemme på nye lista og bøye på plass klipsene igjen Moodlight er 2 amber lys som lyser ned fra lyspanelet i taket, vet ikke hvordan det er å ettermontere kun dette, men om du ikke har det så får du nye lyspanel med dette i
Toby91 Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Klipsene til shadowline sitter i døra di allerede, de er bare å bøye til side, vippe ut gamlelista, klemme på nye lista og bøye på plass klipsene igjen Moodlight er 2 amber lys som lyser ned fra lyspanelet i taket, vet ikke hvordan det er å ettermontere kun dette, men om du ikke har det så får du nye lyspanel med dette i Aah da har jeg faktisk moodlight:-) Virker litt skrøpelige de klipsa ihvertfall når jeg tok de av på delebilen..
Dontzi Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Digga dinna bilen sku kjøpt dinna andre (dele bilen) rått me 540!
Toby91 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Skrevet Januar 14, 2013 takker:) ja liker den selv jeg:) den ble faktisk solgt til en i ålesund å tror den skal få et godt liv nå, blir satt sammen igjen. nå er jeg på leit etter et svart taktrekk til min:)
Jokkke Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Jeg vet om en fet mod, M5 felgene jeg selger nå
Toby91 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Skrevet Januar 14, 2013 Jeg vet om en fet mod, M5 felgene jeg selger nå haha:) lyst på "M-paralell" jeg i 19"
Jokkke Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Ja de er skamfete Hadde kledd bilen bra, hvilken farge har du? Ikke montrealblå vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå