Gå til innhold

Toby91: Bmw E39 540i/6 og andre prosjekter i verkstedet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ødelegg da for guds skyld ikke komforten med en sinterclutch. Det har du på ingen måte bruk for.

Kjøp en original 540i clutch, så holder den vel ut din tid med bilen. ;)

Skrevet

kommer nokk aldri sinterclutch på denne bilen, utrolig ubehaglig å både kjøre med og sitte på med de sinterclutchene + vil tro det sliter endel mer på drivverket.

leste litt om at M5 clutchene ikke var så bra ja....

hmm må tenke litt nå ja :P

Skrevet

En enkel 4 eller 6-pucka sinterLAMELL er som å kjøre med original clutch.. Sliter ikke noe mer på drivverket heller ;)

1340,- for noe bedre og mer holdbart hadde jeg takka ja til :P Men så er ikke alle like heller da :)

Skrevet

Får ikke så mye juling om han ikke skal ha kompressor eller noe da. Jeg har en Spec Stage3+ på min 540i, denne skal tåle 800hk, men er ikke pucket. Denne er veldig fin å kjøre med, men krever at man er litt ekstra hard i bruken, da den ikke er spesielt glad i å slure mye (som f.eks når man skal ta løs i R i en bakke). Alle Puckede clutcher jeg har kjørt er værre enn denne, og ødelegger mye av komforten disse bilene har.

Skrevet

hehe nei blir ikke noe kompressor på denne(ihvertfall ikke enda) om det i det hele tatt blir :P blir nokk mest sansynlig original clutch ja :)

• 2 months later...
  • 2 months later...
Skrevet

hei her har det igrunn vært litt stille desverre, men skal skifte olje på girkasse, motor og diff nå når jeg får delene. samt skifte av clutch, ny dynamo og batteri :)

Skrevet

Hm, kjørte du e6 nordover ut fra oslo på fredag? Sikker på at jeg kjørte forbi deg :) Jeg kjørte hvit berlingo firmabil, men du husker det sikkert ikke :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Skrevet

hei har aldri vært i nærheten av oslo med bil(som jeg selv har kjørt) enda så det var nok helt sikkert ikke meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...