Toby91 Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 har veldig lyst til å bytte til eurodash.. men ser ut som det er litt arbeid.. liker mye bedre looken på euro dashbordene iforhold til de feite amerikanske dashene. Hva mener du? eneste forskjellen er vel kneplaten over pedalene, den er jo bare å bytte Selve clusteren/instrumenthuset er heller ikke noe hokus pokus hvis koder om et annet må kutte litt i en metall plate på førersiden, men ser faktisk ikke så gale ut nei
Toby91 Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 bestillt meg noe nipps til å ha i hella lyktene fremme håper det blir bra!
Toby91 Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 fikk endelig dreisen på inpa/dis og sss progman idag så nå har jeg endelig fått kodet lysa mine! byebye DRL!!
Tzunami Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Trodde du hadde hella facelift-lamper? De har jo AE fra før av:s
Toby91 Skrevet September 8, 2012 Forfatter Skrevet September 8, 2012 Trodde du hadde hella facelift-lamper? De har jo AE fra før av:s hei nei det var noen billige depo lykter med mange små glødepærer i ae ringene som hadde begynt å gå.. samt litt striper her å der på lyktene..
erxzn Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 NYDELIG bil du har fått deg der altså.. sigla litt på den jeg au.. men lurte på en ting.. hvor mye kosta det å få på skilter på denne bilen ? ( gjerne pm )
Toby91 Skrevet September 19, 2012 Forfatter Skrevet September 19, 2012 er meget glad i denne bilen ja:) det er jeg sannelig ikke sikker på du, da den ble tatt inn som flyttegods når den var omtrent ny:)
erxzn Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 og hva vil det si ? liksom, var det skilter på den da du kjøpte den eller måtte du betale engangsavgift på den etc etc?
Toby91 Skrevet September 19, 2012 Forfatter Skrevet September 19, 2012 leika meg med noen dioder i gamle lyktene, ser litt rart ut med kun 3 dioder pr ring men er bare midlertidig så den blåe var alt ferdig betalt så det var tut å kjør:) den svarte må man betale engangsavgift på.. men dette tar man på alternativ beregning:) slipper vell unna med 50lapper da tenker jeg:)
Toby91 Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 da er ledlysa motatt og montert! syns det vart bra jeg:)
Toby91 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 da har jeg fått eurodash! før: nå:
hypah Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Hva er egentlig forskjellen bortsett fra listene? Er det ikke kjedelig å miste navi?
Toby91 Skrevet September 29, 2012 Forfatter Skrevet September 29, 2012 Alt er likt bortsett fra nedre delen på dashbordet dom er tykkere på USA dashen:) Bruker ikke navi uansett, men er bare å smette den på plass igjen så fungerer alt som det skal:)
Jokkke Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Feet e39! Intr. i 18" m-parallel? tror de hadde kledd bilen ganske bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå