Toby91 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 ligger presse til denne på finn.no til 25 000 Hadde man bare hatt råd...
Toby91 Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 da har jeg bestillt meg coilovers! første gang jeg har kjøpt coilovers så dette skal bli spenende:) valget falt på Spax RSX noen som har erfaring med dette?
Jokkke Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Blir bra med coilovers Har ikke erfaring med Spax men det er vel noe av det bedre ute på markedet når det kommer til coilovers vil jeg tro
Toby91 Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Blir bra med coilovers Har ikke erfaring med Spax men det er vel noe av det bedre ute på markedet når det kommer til coilovers vil jeg tro får håpe det:) var så bra pris på settet så måtte nesten bare så blir bra med coilovers og M5 bakstilling/ diff er ikke sikker på om jeg bare hiver over diffen eller om jeg tar hele bakstillinga..
Jokkke Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Hadde jo vært ganske kult med nylakkert M5 bakstilling med nye foringer osv?
Toby91 Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Hadde jo vært ganske kult med nylakkert M5 bakstilling med nye foringer osv? joda det hadde det nokk så får nesten se hva jeg gjør haha må se over bremseskivene på m5 bakstillinga først så får jeg bestemme meg deretter:)
Toby91 Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Da var senkesettet på vei:) Å jeg har bestilt enda litt flere deler:) Tårnlager framme å bak, diverse foringer. knirkeforing bak og låseringer.. nye bremseklosser til m5 bremsene bak:) nytt sentreringslager til svinghjulet og sikkert noe annet smått:)
Toby91 Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 slik håper jeg på å få bilen engang...
Eide'n Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Unner deg dette prosjektet! Dette er noe jeg selv har lyst til og begynne med en gang når ungen min sier at jeg er gubbe og ikke kan kjøre E30 lengre
Toby91 Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 Unner deg dette prosjektet! Dette er noe jeg selv har lyst til og begynne med en gang når ungen min sier at jeg er gubbe og ikke kan kjøre E30 lengre Takk:) ja håper jeg får til denne slik jeg vil ha den engang:)
Mikael-B Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Hadde jo vært ganske kult med nylakkert M5 bakstilling med nye foringer osv? Eneste som kan lakkeres der er vel diff, nav på bremseskiver og drivaksler, resten er aluminium ...
Toby91 Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 Hadde jo vært ganske kult med nylakkert M5 bakstilling med nye foringer osv? Eneste som kan lakkeres der er vel diff, nav på bremseskiver og drivaksler, resten er aluminium ... Polere aluminium da haha:)
hypah Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Alu kan da lakkeres Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Toby91 Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 Alu kan da lakkeres Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 skal ihvertfall gå over diffen:) så får jeg se om jeg polerer alu;)
Toby91 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 har skrudd endel i helgen byttet olje, oljefilter, Bensinfilter, toppdekselpakninger, plugger(bosch platina) veivhusventilasjon etc:) tok pittelitt bilder men vart desverre ikke mange da jeg ble litt ivrig på skruinga;) blir så irritert på denne bilen avogtil... skiftet veivhusventilasjonen men den surkler jo enda gjennom peilepinne røret..... kan jeg ha fått en defekt veivhusventilasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå