Gå til innhold

Toby91: Bmw E39 540i/6 og andre prosjekter i verkstedet

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg bestillt meg coilovers! første gang jeg har kjøpt coilovers så dette skal bli spenende:)

valget falt på Spax RSX noen som har erfaring med dette?:)

Skrevet

Blir bra med coilovers :) Har ikke erfaring med Spax men det er vel noe av det bedre ute på markedet når det kommer til coilovers vil jeg tro :)

Skrevet
Blir bra med coilovers :) Har ikke erfaring med Spax men det er vel noe av det bedre ute på markedet når det kommer til coilovers vil jeg tro :)

får håpe det:) var så bra pris på settet så måtte nesten bare :) så blir bra med coilovers og M5 bakstilling/ diff er ikke sikker på om jeg bare hiver over diffen eller om jeg tar hele bakstillinga..

Skrevet
Hadde jo vært ganske kult med nylakkert M5 bakstilling med nye foringer osv? :)

joda det hadde det nokk :) så får nesten se hva jeg gjør haha :) må se over bremseskivene på m5 bakstillinga først så får jeg bestemme meg deretter:)

Skrevet

Da var senkesettet på vei:)

Å jeg har bestilt enda litt flere deler:)

Tårnlager framme å bak, diverse foringer.

knirkeforing bak og låseringer.. nye bremseklosser til m5 bremsene bak:) nytt sentreringslager til svinghjulet og sikkert noe annet smått:)

Skrevet

Unner deg dette prosjektet!

Dette er noe jeg selv har lyst til og begynne med en gang når ungen min sier at jeg er gubbe og ikke kan kjøre E30 lengre :)

Skrevet
Unner deg dette prosjektet!

Dette er noe jeg selv har lyst til og begynne med en gang når ungen min sier at jeg er gubbe og ikke kan kjøre E30 lengre :)

Takk:) ja håper jeg får til denne slik jeg vil ha den engang:)

Skrevet

Eneste som kan lakkeres der er vel diff, nav på bremseskiver og drivaksler, resten er aluminium ... :)

Skrevet

Eneste som kan lakkeres der er vel diff, nav på bremseskiver og drivaksler, resten er aluminium ... :)

Polere aluminium da haha:)

Skrevet
Alu kan da lakkeres :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

skal ihvertfall gå over diffen:) så får jeg se om jeg polerer alu;)

• 2 weeks later...
Skrevet

har skrudd endel i helgen :)

byttet olje, oljefilter, Bensinfilter, toppdekselpakninger, plugger(bosch platina) veivhusventilasjon etc:)

tok pittelitt bilder men vart desverre ikke mange da jeg ble litt ivrig på skruinga;)

vco9089ohmu37xlakhe8.jpg

embxpcptduexterg0wri.jpg

xxjuy4rtgrmy1zwew0qt.jpg

zkgsws6h8opv9h755y2u.jpg

nes5vxiqllahggfzhrnt.jpg

blir så irritert på denne bilen avogtil... skiftet veivhusventilasjonen men den surkler jo enda gjennom peilepinne røret..... kan jeg ha fått en defekt veivhusventilasjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...