killarinc Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Hei folkens har nå satt på m50 manifold med turner kittet. Satt alt på og bilen starta og bobla og smalt, men gikk som ei kule når jeg ga gass. Tok av alt sammen igjen og har brukt pakning på tube på alle mulige vakumsteder og på innsug og det hjalp litt. Bilen går som bare det bare at den bobler og sliter med og holde seg på tomgang og noen ganger stopper den. Noen som veit hva årsaken kan være ? Takker for svar Bytta også til dysene som satt på m50 manifolden når jeg kjøpte den. Har også prøvd med de orginale.
E-39 Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Mulig det er falskluft. Prøv med startgass ved gasspjeldet og innsuget. Jeg hadde problemer med den pakningen som fulgte med til gasspjeldet,den i metall,så brukte kun den gummipakningen for at det skulle bli tett. Lykke til
killarinc Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Har prøvd der men der merka jeg ikke stort men er jo ikke noe problem og ta den av og prøve. Men når jeg spruter startgass rundt dysene og innsugsmanifolden så ruser den seg litt, men det regner jeg bare med at den ville gjort uansett siden startgassen er såppas tynn. E-39: Noe annet du gjorde som hadde invirkning på maskineriet? hjerne chip osv?
E-39 Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Hvis den ruser seg ved innuget er det vel tegn på at det ikke er helt tett der. Jeg hadde bare en 520 og det var bortkasta penger med både innsug og chip...
killarinc Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Fant den dummeste feilen av alle feil innsug.. Var vist fra 2.0L e34 fikk bytta og nå er det knall. Turner kittet er til salgs da jeg ikke trenger det lengre.
Jokka Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Hei, det Turner kitte du skal selge, hva er det? Trenger den adapterplaten til spjeldhuset. Akkurat kjøpt ny innsugsmanifold, og trenger den platen.
Haug530D Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Fant den dummeste feilen av alle feil innsug.. Var vist fra 2.0L e34 fikk bytta og nå er det knall. Turner kittet er til salgs da jeg ikke trenger det lengre. Haha, synes du sa at bilen gikk som en kule når du ga gass jeg, Placebo effekt
killarinc Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Ja portene var jo fortsatt mye større men mye som ikke stemte Blei noe annet med riktig manifold
killarinc Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Hei, det Turner kitte du skal selge, hva er det? Trenger den adapterplaten til spjeldhuset. Akkurat kjøpt ny innsugsmanifold, og trenger den platen. Den platen bruker jeg selv men den er vell egentlig ikke nødvendig... Kan ta pakning mot pakning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå