Talker Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Hvor mye er en helt grei 520i touring 24v typisk verdt? Eller en 520i 24v touring uten ekstrautstyr annet enn elektrisk dobbelt soltak, noe kosmetisk rust som er sandblåst og flekket opp igjen, rundt 300k på telleren, muligens gåen toppakning (bruker noe olje og vann), gåent varmeregister (lukter søt lukt når man har på varme) og klakking fra kardang (opphengslager?) Nytt på bilen i mitt eie: Radiator, viskosekobling, radiatorvifte, venstre casterstag, begge bakdempere m/ manskjetter og topplager, lagt opp nye ledninger i bakluke, spylerpumpe bakrute, bakrutevisker og brukt varmereguleringsventil. Har ellers ei liste som forrige eier har skrevet over hva han har fått byttet. Normalt vedlikehold. Dette er status på min bil per nu, Eu-godkjenning var ikke problem, så det er bare toppakning og varmeregister som burde skiftes. Men bilen er fullt kjørbar og brukes som arbeidsbil samt lengre turer. Har lyst på en nyere bil så vurderer salg. Vet ikke om det er vits å legge ut bilder. Den er grønn, ikke metallic. Fremstår som en fin og blank bil. Så. Hva kan en slik bil være verdt?
Tronstad Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 hvor mye veier en fisk og hvor langt er ett tau er jo også spørsmål som blir stilt ! men en 520 med 300 k på telleren med dårlig toppakning og varmeregister er ikke verdt mange kroner er jeg redd ! en plass mellom 5-10 tusen kanskje avhengig av stand på resten av bilen og div kunne kanskje tjent mer på og selge deler
S.Arnesen Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Tja. veldig vanskelig å si uten å ha sett bilen osv, men med såppass med km og de feilene vil jeg si at du bør være fornøyd ett sted imellom 5 og 10... Men nå varierer prisene veldig på gamle bimmere... Edit: Slått på målstreken
Talker Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Jaja.. Over vrakpant. Det som var det viktigste Da er det jo slik at man kan koste på seg toppakningsbytte og nytt varmeregister for å få litt mer også. Må såklart gjøre det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå