AC Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Noen som har denne? Goe greier? står at det er tenkt for i pod. funke det å lade poden/phonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Tror dette er hualingan spiller. Søk litt på forumet så finner du tilbakemeldinger. Folk flest her på dette forumet er mer fornøyde med Dynavin spilleren som GS bildeler ikke har. ( du får dessuten tak i denne spilleren rimeligere andre steder enn gs ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 Ok Takk for det! Ser er utsolgt dei fleste linkene eg fant her,men var ein del billigere ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Du kan også sjekke litt ang neste versjon fra Dynavin. Den har kommet til E46 nå, men fortsatt ikke for E39. Fordelen den nye versjonen har, er at det er Android operativsystem, så du kan installerere programmer og snacks lettere enn på "gamle". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 Genialt! ikkje vits å bruka penger på pioneer spiller/gps,som eg først hadde tenkt Ser veldig bra ut dei her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 En slik spiller kan jo erstatte både gps og andre ting, så prisen er ikke så ille siden en får alt i en boks og slipper ledningskaos fra 12v og rot over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 jeg hadde denne i min gamle E39, storfornøyd, iphone virket og ladet både 3gs og 4g. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Jeg har denne og er fornøyd. Gps funker bra og er tomtom igo8. Resten funker også helt fint. Kan være virke litt treg noen ganger, men ikke noe som er slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Ok,ja vurderer og den spilleren dei har på gln.no,vist den kommer inn på lager snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Jeg har GS spilleren og er storfornøyd! Synes også at det er den ettermarkeds spilleren som ser best ut til E39/X5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Hvordan er det med gps kart? noe klatt med det? Syns eg leste ein plass at det var problem med å få kart over norden/oppdatere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Har ikke forsøkt å oppdatere min da den er 1mnd gammel, men er jo tomtom gps så burde ikke være noe problem. Tok noe bilder så du kan få se på menyene osv Gps signalet med antenna festet i ramma til dashbordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Takker! med tom tom er det ikkje problem då nei..Såg ut som greit satelittmotak og! Men var jækli så langt den gikk inn i toppen,mesten inn bak listene der på sidene!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Takker! med tom tom er det ikkje problem då nei..Såg ut som greit satelittmotak og! Men var jækli så langt den gikk inn i toppen,mesten inn bak listene der på sidene!? Det kan og skal justeres, men må ut med spilleren for å montere en antenneadapter + legge opp signalkabler til sub så derfor jeg ikke har tatt den ut og ordna det Tenkte å slå to fluer i en smekk så slipper jeg å ta den ut 2-3ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 hva koster Gs spillern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå