Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dette er hualingan spiller. Søk litt på forumet så finner du tilbakemeldinger.

Folk flest her på dette forumet er mer fornøyde med Dynavin spilleren som GS bildeler ikke har.

( du får dessuten tak i denne spilleren rimeligere andre steder enn gs )

Skrevet

Du kan også sjekke litt ang neste versjon fra Dynavin. Den har kommet til E46 nå, men fortsatt ikke for E39. Fordelen den nye versjonen har, er at det er Android operativsystem, så du kan installerere programmer og snacks lettere enn på "gamle".

Skrevet

Genialt! ikkje vits å bruka penger på pioneer spiller/gps,som eg først hadde tenkt :D

Ser veldig bra ut dei her!

Skrevet

Jeg har denne og er fornøyd. Gps funker bra og er tomtom igo8. Resten funker også helt fint. Kan være virke litt treg noen ganger, men ikke noe som er slitsomt.

Skrevet

Hvordan er det med gps kart? noe klatt med det?

Syns eg leste ein plass at det var problem med å få kart over norden/oppdatere.

Skrevet

Har ikke forsøkt å oppdatere min da den er 1mnd gammel, men er jo tomtom gps så burde ikke være noe problem. Tok noe bilder så du kan få se på menyene osv :)

IMG_1751.jpg

IMG_1753.jpg

IMG_1754.jpg

IMG_1755.jpg

IMG_1756.jpg

IMG_1757.jpg

IMG_1758.jpg

Gps signalet med antenna festet i ramma til dashbordet :)

IMG_1759.jpg

Skrevet

Takker! med tom tom er det ikkje problem då nei..Såg ut som greit satelittmotak og! Men var jækli så langt den gikk inn i toppen,mesten inn bak listene der på sidene!?

Skrevet
Takker! med tom tom er det ikkje problem då nei..Såg ut som greit satelittmotak og! Men var jækli så langt den gikk inn i toppen,mesten inn bak listene der på sidene!?

Det kan og skal justeres, men må ut med spilleren for å montere en antenneadapter + legge opp signalkabler til sub så derfor jeg ikke har tatt den ut og ordna det :P

Tenkte å slå to fluer i en smekk så slipper jeg å ta den ut 2-3ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...