perre Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 hei. har kjøpt meg en Sony MEX-BT5700U fra sonic electronix... men får bare radioæn til å funke. cd, usb osv funker ikke. har den i en bmw e46 touring '03. Noen som vet hva som kan være feilen? har navigasjon osv i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Kan prøve å koble av strømmen, slik at den blir re-satt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 gjort det. uten lykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Er det en resett knapp i fronten da? Hvis ikke, må du ringe Sony norge å høre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Sony har to remoter. En til el.antenne som kun gir 12v når radioen er på og en som er på hele tiden nå spilleren er på. Du bruker nå en lyse blå ledning som remote mens den du skal bruke er en blå med hvit stripe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 det var rett koblet. så feilen er der ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Skru på TA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 TA? finner ingen TA knapp sorry viss jeg er dum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Tror du må inn i en meny for radiofunksjoner. Men dette er kun en test. Regner med du har original forsterker bak i bagasjerommet siden du kun får lyd med radio. Så da er det nok remoten som skrur seg av når du skrur over til CD eller annet. Vedder høyre sokken min på at det er feil remote som blir brukt. Husk at den du skal bruke henger løst på kabelsettet med en kabelsko og ikke går inn i ISOkontakten. Du kan jo ta et bilde av hvordan det er koplet bak radioen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 disse er ikke koblet til iso. Disse komemr fra cd spiller. lyseblå, orange å hvit og blå og rød til amp slik er det koblet fra spiller til iso: disse er ikke i bruk: slik ser det ut bak de kontaktene som ikke er i bruk.. koblingskjema: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Ta den blå med hvit stripe som det står amp på og kople den på den blå som går inn i ISOen. Kople bort den andre blå. Skulle nok hjelpe det. Men vær så snill: ISOLEEEER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 evig takknemlig StigJ! nå funker det! men nå forstår jeg det sånn at jeg må prøve å finne remoten baki et sted når jeg skal koble til forsterker til subbene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Visste jo hele tiden at det var den Sa det i første innlegget mitt. har du strukket opp remote allerede? Du kan jo bare bruke den samme ledningen som du bruker nå til det også. Den blå med hvit stripe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå