mortd Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Har noen ASA felger jeg har ett problem med. På ene felgen er ventilen knekt, vært innom ett par dekkverksteder i dag og ingen har den type ventil inne. Er en som er av metall å ikke av gummi som andre er. Noen som vet om noen steder man kan bestille eller få kjøpt noe sånn? Er evig takknemmelig om noen kan gi meg ett svar på det. .
StigJ Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Jeg sleit med at hullet til ventilen på banefelgene var for små til de vanlige gummiventilene. Endte med å måtte kjøpe motorsykkelventiler i metall. Dette var bestillingsvare men tok bare ett par dager. Flere kunne skaffe disse. Men endte opp hos Dekkmann.
mortd Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 nei er metall hele veien. Har sett på en side og der hadde de ca samma ventil som jeg har men til motorsykkel. Mulig dette passer då?
StigJ Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Er nok det ja. Finnes flere forskjellige metallventiler. De til biler er like tykke som gummiventilene. Så har du de til motorsykkel. Finnes begge typer der og men er tynnere.
mortd Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 så jeg kan fint bestille en sånn til motorsykkel då? eller burde jeg forhøre meg med ett dekkverskted først om dette og fått de til og bestille.?
StigJ Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Mål tykkelsen på ventilen først. Eller ta med deg enten den knukne ventilen eller en felg. Så er du sikker på at du får tak i den riktige.
mortd Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 ja får gjøre det. tusen takk fo hjelpen Stigj !
DreRacing@ Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 det må vel være noe gummi også for å få det tett eller?
Margido Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Nei er metall med en metallskive på begge sider som oftest.
StigJ Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 På mine var det en O-ring i gummi som skulle ligge på innsiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå