mbruer Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Har orginal mobil forberedelse i bilen. Det er adapter for Nokia 6310. Satte i en slik idag, med simkort. Sjekket at tekefone fungerte skikkelig, ringte og alt med den. Men får den ikke til PFU ør i bilen. Den tar imot lading sp kontakten funker nok. Bruksanvisninga som er i bilen er for biler med vanøig radio, og ikke 16:9 mk3 navien min, samt den er på tysk:p noen som vet hvordan jeg får aktivert telefon?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Hello.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Får du opp Telefon på navi menyen da? Skal fungere å trykke på R/T knappen på rattet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Får du opp Telefon på navi menyen da? Skal fungere å trykke på R/T knappen på rattet også. Får ikke opp noen ting.. Uansett hva jeg trykker får jeg opp "Activate phone" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 I tilfelle du ikke vet om den. http://translate.google.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Hmm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 I tilfelle du ikke vet om den.http://translate.google.no/ Hjelper ikke med oversetting når bruksanvisninga er til feil system? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Har du sim kort holder bak i bilen tro? Min original BMW telefon må ha simkortet i holder bak, og ikke i tlf. Min ligger på venstre side bak, og øverst mot front av bil. Litt ekkelt og forklare, men du ser en liten kortholder evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Kan sjekke. Takk for tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Fant ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Finner ingen simkort holder baki.. Telefonen funker som den skal, den tar imot lading i holder'n i bilen. Men får bare opp ACTIVATE PHONE, og finner ikke en jævla dritt på nettet ang akkurat det der.. Kan da umulig være så vanskelig å få det til å funke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Regner med merkeverksted kan programmere dette for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå