Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det påtide og begynne på 320n. Skulle ha meg en e46 får noen månder siden mtp ombygging til m3 i vinter. Så kom jeg over denne med 1999 mod, 320n med masse utstyr. blant annet eletriske sportsstoler i sort skinn med memory, cruicekontroll, cd veksler, eletrisk rullegardin i bakruta, 4x eletriske ruter, xenon +++

Bilen er nylakka for 2-3 år siden. Justerbart senkesett er skrevet i vognkortet. Har montert 8,5 og 10x20" felger nå som får holde ut sommeren.

Har planer om lakkering, få sveist inn m3 baksjermer, framskjermer osv, kw v3 coilovers og nye felger. Tips til gromme 19x11 og 19x9" kantfelger?

Har kjøpt inn mtech2 bakfanger med m3 deffuser/innsats til bakfangeren, csl luke og div annet :) m3 bakfanger og framfanger osv blir ikke montert før lakkering og sveising av bakskjermer.

Bilen skal på eu gokjenning i morgen tidlig så etter det begynner morroa :D

E46m3n er en 2002 mod med manuell kasse og under 100 tusen på km telleren.

Er montert nye borra og ventilerte m3 skiver forran og bak med yellowstuff klosser så håper det funker greit.

Når jeg henta bilen:

ih8yo7bnw5v2bp8goksi.jpg

Etter noen dager kom felger på:

eta1y3wfyxuyfia8ddci.jpg

M3n demontert, alle delene ligger klar til og monteres :)

t71ilk33dzfa6wp7j236.jpg

Noen bilder av div:

vv81bwgbgp031k34u0zk.jpg

h6pe8936ggdtwfo2o0jd.jpg

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
VASK ALLE DELENE FØR MONTERING [-X[-X:mrgreen::mrgreen:

Hehe jepp, du skal ikke måtte bli så alt for skitten i neste uke :D

Passer M3 bakskjermer på 4dørs ?

Følger med ;)

Nei, men får karrosoriarbeider til og få de til og passe :)

Skrevet

Da har bilen vært på EUkontroll, å demonteringen er begynt. Har demontert front, motor med gir osv, mellomaksling og eksos. Har fått inn m3 motor med elnett osv. I morgen blir det nokk å gjøre ferdig motorbiten og begynne på understellet :D

wz69ygcohechfsh9nebg.jpg

sc1lm12ekjpkkj5zvehw.jpg

97oo8p8t1z2ahu77vxd9.jpg

Skrevet

sc1lm12ekjpkkj5zvehw.jpg

PBS-bil på besøk og?

Trenger du elektriker til å kople ledningsnettet ditt? :wink::lol:

Hehe, jess. Frode som er med å skrur litt :) Det eletriske skal jeg øvelate te Yngve som har gjort det en del ganger fra før før :)

Skrevet

Ja, det er noen BMW-gutter i PBS...

Jeg, Pernezz og Thunegutt jobber i PBS også... ;) (Men vi har vært der litt lengre enn Frode da, hehe...)

Skrevet
Ja sjefen er jo over snittet bilmann han også :)

Ja, han skulle jo ikke ha inn lokalt ansatte i begynnelsen egentlig - men han sto på døra hos meg for litt over 5 år siden og ville ha meg i jobb... Kan nok takke min (og hans) BMW-interesse for at det plutselig kom en Haugalending (les: meg) inn i firmaet allikevel...

Skrevet

Sjå her ja! Da snur fort i frå festivalsommar til intens bilskruing.

Var ikke så dum den "Harryturen" vår til strømstad nei, gjorde seg godt oppi motorrommet den dere ;-)

Er du klar for at eg kommer å hente bakstillinga i august då?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...