Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva programerte du bort, eller skifta ??

Pogramerte bort? har ikje fått motoren til og funke og ikke det antispinn greiene du kobla :? Men kjører alti med antispinn på nå.

Har bytta camsensorer, veivsensor, bankesensor, LMM. neste som står for tur er bankesensor, lambda sensorer, dyser og plugger...

Skrevet

Du har gammelt el annlegg, det må jeg finne ut hvordan adresser osv skal henne,

Har ikke tid til å finne dette ut nå om dagen, pga garasjen er 1 pri, nå før vinteren kommer.

Jeg kobla opp el gass og sport knapp som jeg lovfte og du betalte for !!

Den går jo til 8000 nå vel ?? Ikke sikkert du får bort orange lys med den gamle el annlegget. Prøv å sett i gammlet speedo og se hva som lyser da !!

Skrevet
Du har gammelt el annlegg, det må jeg finne ut hvordan adresser osv skal henne,

Har ikke tid til å finne dette ut nå om dagen, pga garasjen er 1 pri, nå før vinteren kommer.

Jeg kobla opp el gass og sport knapp som jeg lovfte og du betalte for !!

Den går jo til 8000 nå vel ?? Ikke sikkert du får bort orange lys med den gamle el annlegget. Prøv å sett i gammlet speedo og se hva som lyser da !!

Jeg gidder ikke å diskutere her yngve. jeg betalte for 4 ting.. sportsknapp, elgass, clutch pumpa som ikke jeg hadde så den er jo grei å antispinn/skrens knappen. Jeg hadde jo aldri gidda å bygd om bilen om jeg hadde vist at det ikke gikk ann og trykke på antispinn knappen å faktisk få den kobla ut uten av motoren går i nød okg blir dau + sportsknappen ikke funker da.

Nokk om dette, blir forbanna av å tenke på den møkkabilen så la det ligge, gjort er gjort.

Skrevet

Jeg sa til deg før du kom, at har du gammelt el annlegg, kan det bli vannskelig med anti knappen.

Du har el gass og sport knapp, den clutch tinge hadde du ikke med, så den kobla jeg ikke opp. Bør ikke det heller, har mest med cruse kont å gjøre.

Jeg gjør ikke noe med anti knappen på nye typen el annlegg, så jeg viste ikke at det blir mye kødd med gammelt el annlegg.

Jeg fant ikke ut at E46 har mange typer el annlegg, før jeg bygde den grå banebilen.

Så, ja jeg mente den gang du spurte at det ikke skulle være noe problemer, men jeg hadde bare hatt med nye typer å gjøre og viste ikke om sånn type du har, desverre.

Finn deg og bytt til nye typen el annlegg, så skal jeg koble den opp gratis for deg igjen. Da lover jeg at sport, anti og gass skal virke :wink:

Skrevet

lite respons gitt, noen som vet hva disse to dingsene er til da?

IMG_0006-1.jpg

Blir nokk montert litt pustehjelp snart også, må bare få den ut av nødmodus så jeg kan få gokjent bilen.IMG_0004-1.jpg

nye hjulbuer skal på før sommeren, e46m3. Men bilen brukes hver dag så får ta det litt nermere sommeren.IMG_0003-3.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

HALLELUJA, da var den største feilen ordnet opp i. Var på bavaria å fikk kjøpt en pinn sak til stikket på hjernen å fikk et koblingsskjema på bremsepedalbryteren. Nå er det bare 2 feil igjen å det er 1 stk lambda å m3 spylervesketank og begge deler er bestilt :)

IMG_0008-3.jpg

IMG_0007-2.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...