leif harald Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Hva programerte du bort, eller skifta ?? Pogramerte bort? har ikje fått motoren til og funke og ikke det antispinn greiene du kobla Men kjører alti med antispinn på nå. Har bytta camsensorer, veivsensor, bankesensor, LMM. neste som står for tur er bankesensor, lambda sensorer, dyser og plugger...
M3 Yngve Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Du har gammelt el annlegg, det må jeg finne ut hvordan adresser osv skal henne, Har ikke tid til å finne dette ut nå om dagen, pga garasjen er 1 pri, nå før vinteren kommer. Jeg kobla opp el gass og sport knapp som jeg lovfte og du betalte for !! Den går jo til 8000 nå vel ?? Ikke sikkert du får bort orange lys med den gamle el annlegget. Prøv å sett i gammlet speedo og se hva som lyser da !!
leif harald Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Du har gammelt el annlegg, det må jeg finne ut hvordan adresser osv skal henne, Har ikke tid til å finne dette ut nå om dagen, pga garasjen er 1 pri, nå før vinteren kommer. Jeg kobla opp el gass og sport knapp som jeg lovfte og du betalte for !! Den går jo til 8000 nå vel ?? Ikke sikkert du får bort orange lys med den gamle el annlegget. Prøv å sett i gammlet speedo og se hva som lyser da !! Jeg gidder ikke å diskutere her yngve. jeg betalte for 4 ting.. sportsknapp, elgass, clutch pumpa som ikke jeg hadde så den er jo grei å antispinn/skrens knappen. Jeg hadde jo aldri gidda å bygd om bilen om jeg hadde vist at det ikke gikk ann og trykke på antispinn knappen å faktisk få den kobla ut uten av motoren går i nød okg blir dau + sportsknappen ikke funker da. Nokk om dette, blir forbanna av å tenke på den møkkabilen så la det ligge, gjort er gjort.
M3 Yngve Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Jeg sa til deg før du kom, at har du gammelt el annlegg, kan det bli vannskelig med anti knappen. Du har el gass og sport knapp, den clutch tinge hadde du ikke med, så den kobla jeg ikke opp. Bør ikke det heller, har mest med cruse kont å gjøre. Jeg gjør ikke noe med anti knappen på nye typen el annlegg, så jeg viste ikke at det blir mye kødd med gammelt el annlegg. Jeg fant ikke ut at E46 har mange typer el annlegg, før jeg bygde den grå banebilen. Så, ja jeg mente den gang du spurte at det ikke skulle være noe problemer, men jeg hadde bare hatt med nye typer å gjøre og viste ikke om sånn type du har, desverre. Finn deg og bytt til nye typen el annlegg, så skal jeg koble den opp gratis for deg igjen. Da lover jeg at sport, anti og gass skal virke
leif harald Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Noen som vet om ikke m3 bakfangeren bygge mer ut? (er valsa hjulbuer)
leif harald Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Denne skal vel stå på toppen av innsuget der oljedampen fra toppdekselet går til ? Når man skal kjøre kompressor
leif harald Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 lite respons gitt, noen som vet hva disse to dingsene er til da? Blir nokk montert litt pustehjelp snart også, må bare få den ut av nødmodus så jeg kan få gokjent bilen. nye hjulbuer skal på før sommeren, e46m3. Men bilen brukes hver dag så får ta det litt nermere sommeren.
Torek Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Tjah.. Ser jo ut til å bli en "grei" bruksbil dette her
leif harald Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Nå har jeg vert å kjørt rundt som en tulling att og fram får å finne ut av dette motorproblemet. Har laget en tråd om det her, noen som vet???? viewtopic.php?f=1&t=209962
leif harald Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Tjah.. Ser jo ut til å bli en "grei" bruksbil dette her Joda, kjekk bil. Synd det med motorproblemet eneste :/
leif harald Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 HALLELUJA, da var den største feilen ordnet opp i. Var på bavaria å fikk kjøpt en pinn sak til stikket på hjernen å fikk et koblingsskjema på bremsepedalbryteren. Nå er det bare 2 feil igjen å det er 1 stk lambda å m3 spylervesketank og begge deler er bestilt
matsrh Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Er godt å se at du får det til etter så mye motgang!
Thundercoil Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Grattis! Håper du er ferdig med styret for denne gang
Torek Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Herlig å høre at det endelig ordna seg! Ser frem til å se bilen klar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå