leif harald Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Noen som kan fortelle meg hvor bensinpumpe reelet ligger? Har byttet alt av sensorer så nå er det reeler som feiler....
Thundercoil Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Mener det ligger ca. 3 lime-grønne releer bak sikringsboksen i handskerommet, der en av disse er til bensinpumpen. Tror det bare skal være noen torx-skruer og litt knot for å få boksen ut. Dette er på diverse E46, så er sikkert sånn på E46 M3 også. De gangene jeg har opplevd at releet har røket hos bekjente, har bensinpumpen vært defekt og sender for høy spenning til releet, eller så holder pumpen på å ryke. Men det kan jo være du er heldig! Får håpe det Han ene det skjedde med som hadde defekt bensinpumpe, fikk bare startet bilen, men den kubbet rett etterpå igjen og måtte taues. Selvsagt. Hehe. Han andre med den som holdt på å ryke, fikk kjørt litt etter releet ble byttet, så røk pumpen. Den tredje fikk opp feilmelding på diagnose, og verksted sa han måtte bytte bensinpumpe, mens det var en slange som hadde poppet av den bensin-nivå greien under baksetet. Håper du finner ut av det!
bmwe30fire Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 helt grei bruksbil ja mye gærne folk...
milhouse Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Work Meister Evt. CCW Her er DE felgene tilsalgs. Synes jeg kjente igjen bilde!! http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=894353
leif harald Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Har sett de ja, synd det var 18" Hadde det vert 19" hadde jeg kjøpt de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå