Gå til innhold

Sovnet bak rattet - Mistet lappen

Arfus
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den fotoboks tingen har jeg ikke fått noe på enda. I følge politiet har jeg tomt vandel.

Dette er noe som ikke skjer igjen! Etter jeg fikk den fotoboks tingen så har jeg fulgt fartsgrensa på Streken på speedomteret! Så dette er ikke noe som skjer igjen ;)

Det har vel litt med tiden på døgnet? Var jo knapt biler på veien!

Jeg tok "Ikke samtykke"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe som ikke skjer igjen! Etter jeg fikk den fotoboks tingen så har jeg fulgt fartsgrensa på Streken på speedomteret! Så dette er ikke noe som skjer igjen ;)

Det har vel litt med tiden på døgnet? Var jo knapt biler på veien!

Jeg tok "Ikke samtykke"

Samme hvor fort man kjører da.. Du kjørte jo nettopp ut.

Samme hvor få biler det var på veien. Du sovnet og kjørte ut.

Da går det antakeligvis 3 uker før du får den tilbake, med mindre de tar saken videre. Da er det videre forklaringer osv. Nå vet jeg ikke hvor strenge de er med disse sakene, men i fjord hadde de latterlig få folk på jobb på sommeren. Antakeligvis henlagt, men hvem vet.

Lykke til, og håper du har lært ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvertfall opprettet sak, regn med minst 3 mnd som fotgjenger.

SKI: Tirsdag formiddag kjørte en bil av E18 ved Kråkstad. Politiet fant bilen og en uskadd fører ute på et jorde.

Føreren av bilen er i tenårene og fra Buskerud, og han erkjente å ha sovnet bak rattet.

Politiet beslagla førerkortet til sjåføren og har opprettet sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKI: Tirsdag formiddag kjørte en bil av E18 ved Kråkstad. Politiet fant bilen og en uskadd fører ute på et jorde.

Føreren av bilen er i tenårene og fra Buskerud, og han erkjente å ha sovnet bak rattet.

omg hvor fant du dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for å si det, men du er ikke egnet som sjåfør. Du burde la andre kjøre for deg. Ikke for å være frekk, men din inkompetanse i trafikken er dessverre farlig for oss andre.

Jeg anbefaller deg å la bilen ligge hjemme neste gang (om du forsatt har lappen) eller ta oppkjøringa på nytt, så vi andre er sikkre på at du ikke skader deg selv eller oss i trafikken.

Jeg håper virkelig at politiet ikke gir deg lappen tilbake (ikke for å være slem), fordi jeg har ett ønske, og mitt ønske til deg, er at du faktisk lærer deg å kjøre riktig.

Sorry om du føler det jeg skriver er støtende og nedlatende mot deg... men en gang må du nok lære, og du har vel forhåpentligvis lært nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omg hvor fant du dette?

http://www.oblad.no/ski/sovnet-bak-rattet-1.6373300

damn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...