tommyf Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Sett gjennom hele tråden! Må ha vært gøy å ha den roadtrippen ned til ringen for å så kjøre der!!Et smykke av en bil har du også! Får vi sett denne på e30meet? Den turen var helt fantastisk Vi er en STOR gjeng som skal nedover igjen i august Takk for fine ord Ja, jeg skal selvfølgelig på E30meet! Gleder meg som en unge Bilen er flott den, nesten for fin. Du må bruke den Men blir jo tur snart nå Remi. Både Rudskogen og Ringen Imola rød er en flott farge. Den varierer mye med lysstyrken. Det er ikke bare på bilde. (Ps legge spes merke til han røyeren som studerer og er fornøyd : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Blir bra når alle delene jeg har liggende overalt skal på bilen Blir nok litt mere kjøring da Gleder meg veldig til E30meet nå også ringen om 70 dager bare Han i røyken bak der kjøper seg snart ///M bil han også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Ble bra nå Remi, nå også hehe! Du er ikke den eneste som gleder seg STORT til turen i august!! Skal du bo på hotellet på E30Meet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Ble bra nå Remi, nå også hehe!Du er ikke den eneste som gleder seg STORT til turen i august!! Skal du bo på hotellet på E30Meet? Håper resultatet blir bra når alt er på plass av div nye ting Stresser med å få laget ferdig noen småting, så den blir klar til E30meet Du skulle nedover du også ja Så bra! Gleder meg veldig nå Vi blir en gjeng som bor på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Ble bra nå Remi, nå også hehe!Du er ikke den eneste som gleder seg STORT til turen i august!! Skal du bo på hotellet på E30Meet? Håper resultatet blir bra når alt er på plass av div nye ting Stresser med å få laget ferdig noen småting, så den blir klar til E30meet Du skulle nedover du også ja Så bra! Gleder meg veldig nå Vi blir en gjeng som bor på banen Pokker også, alle skal jo bo ved banen Telt livet spyr jeg av etter 10år på rad på julitreffet på Gatebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Ble bra nå Remi, nå også hehe!Du er ikke den eneste som gleder seg STORT til turen i august!! Skal du bo på hotellet på E30Meet? Håper resultatet blir bra når alt er på plass av div nye ting Stresser med å få laget ferdig noen småting, så den blir klar til E30meet Du skulle nedover du også ja Så bra! Gleder meg veldig nå Vi blir en gjeng som bor på banen Pokker også, alle skal jo bo ved banen Telt livet spyr jeg av etter 10år på rad på julitreffet på Gatebil! Hvem har sagt at vi skal bo i telt? Lei dere en bobil eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Jeg har ikke noe anna camp alternativ enn telt desverre Bobil??? The devils automobile! Nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Jeg har ikke noe anna camp alternativ enn telt desverre Bobil??? The devils automobile! Nope Da får du kose deg på rommet, så griller vi andre og tar noen øl på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Kommer inn med taxi på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Kommer inn med taxi på kvelden Regnet med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 For komme bort med den en dag, så vi får montert litt parts. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Kommer inn med taxi på kvelden Henger meg med på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Så deg på Kiwi på nenset i dag. M3 din er ikke hard å hvile øyne på, så ufattelig bra ut! Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 For komme bort med den en dag, så vi får montert litt parts. Det gleder jeg meg veldig til Skal bli godt å få på alt nå Kommer inn med taxi på kvelden Henger meg med på den! Høres bra ut Så deg på Kiwi på nenset i dag. M3 din er ikke hard å hvile øyne på, så ufattelig bra ut!Mats Du gjorde det ja Takk for at du liker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Ble bra nå Remi, nå også hehe!Du er ikke den eneste som gleder seg STORT til turen i august!! Skal du bo på hotellet på E30Meet? Når i august er det folk skal ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå