Gå til innhold

Min imola M3 | E30meet

Share

Anbefalte innlegg

Ble bra nå Remi, nå også :P hehe!

Du er ikke den eneste som gleder seg STORT til turen i august!!

Skal du bo på hotellet på E30Meet?

Når i august er det folk skal ned?

Vi drar 8 august :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så din på kiwi bølevegen når du skulle fylle bensin, og må si at jeg syns den er tam i forhold nå enn da du hadde de dpe hjula :) var lissom en helt annen klasse da! Men uten tvil, den ser fortsatt veldig bra ut ;)

Håvard

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så din på kiwi bølevegen når du skulle fylle bensin, og må si at jeg syns den er tam i forhold nå enn da du hadde de dpe hjula :) var lissom en helt annen klasse da! Men uten tvil, den ser fortsatt veldig bra ut ;)

Håvard

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2

Jeg skjønner hva du mener :) Har blitt gammel jeg nå, så strekk og store felger som krever mye arbeid å holde fine, er jeg litt lei av :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å 3 kompiser ska nedover t ringen i starten av august, min m3 - Og en annen kompis' m3 turbo (forbehold at den blir ferdig og innkjørt til da :) kanskje vi ser hverandre!

Topic : denne bilen er rå, goee valg å ikke minst bra utført, vært kanon å sett denne live:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å 3 kompiser ska nedover t ringen i starten av august, min m3 - Og en annen kompis' m3 turbo (forbehold at den blir ferdig og innkjørt til da :) kanskje vi ser hverandre!

Topic : denne bilen er rå, goee valg å ikke minst bra utført, vært kanon å sett denne live:)

Høres gøy ut :) Nürburg er ikke veldig stort, så oddsen for å se hverandre er ganske stor :)

Takk for skryt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener :)Har blitt gammel jeg nå, så strekk og store felger som krever mye arbeid å holde fine, er jeg litt lei av :lol:

Skjønner hva du mener nå som du har fått deg nye felger!:D

Mvh Mats

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...