Remito Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Ble bra nå Remi, nå også hehe!Du er ikke den eneste som gleder seg STORT til turen i august!! Skal du bo på hotellet på E30Meet? Når i august er det folk skal ned? Vi drar 8 august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 :) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Ble bra nå Remi, nå også hehe!Du er ikke den eneste som gleder seg STORT til turen i august!! Skal du bo på hotellet på E30Meet? Når i august er det folk skal ned? Vi drar 8 august Moro, blir dere lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Jeg så din på kiwi bølevegen når du skulle fylle bensin, og må si at jeg syns den er tam i forhold nå enn da du hadde de dpe hjula var lissom en helt annen klasse da! Men uten tvil, den ser fortsatt veldig bra ut Håvard Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Vi blir til 13 august, Kristov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Jeg så din på kiwi bølevegen når du skulle fylle bensin, og må si at jeg syns den er tam i forhold nå enn da du hadde de dpe hjula var lissom en helt annen klasse da! Men uten tvil, den ser fortsatt veldig bra ut Håvard Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2 Jeg skjønner hva du mener Har blitt gammel jeg nå, så strekk og store felger som krever mye arbeid å holde fine, er jeg litt lei av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Jeg å 3 kompiser ska nedover t ringen i starten av august, min m3 - Og en annen kompis' m3 turbo (forbehold at den blir ferdig og innkjørt til da kanskje vi ser hverandre! Topic : denne bilen er rå, goee valg å ikke minst bra utført, vært kanon å sett denne live:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Jeg å 3 kompiser ska nedover t ringen i starten av august, min m3 - Og en annen kompis' m3 turbo (forbehold at den blir ferdig og innkjørt til da kanskje vi ser hverandre! Topic : denne bilen er rå, goee valg å ikke minst bra utført, vært kanon å sett denne live:) Høres gøy ut Nürburg er ikke veldig stort, så oddsen for å se hverandre er ganske stor Takk for skryt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Herlig M3 ! Fikk sitte på E46 M3 på bane i helga, morsom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Passer ikke calipperne, så må de modifiseres litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Herlig M3 ! Fikk sitte på E46 M3 på bane i helga, morsom bil Takk for det Billig morro med E46 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Da fikk jeg endelig byttet CSL felgene i noen lette felger En liten spacer bak nå, så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 ehhhhhhhhhhhhhhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Jeg skjønner hva du mener Har blitt gammel jeg nå, så strekk og store felger som krever mye arbeid å holde fine, er jeg litt lei av Skjønner hva du mener nå som du har fått deg nye felger! Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Grise gromme felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå