Erikyog Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Jeg sa jo ehhhhh med en gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Jeg sa jo ehhhhh med en gang!!! Du gjorde jo egentlig det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Stresser med å få ferdig bremsene før E30meet!! Var en engel som hjalp meg idag med å frese litt på frem calipperne Fy fader nå gleder jeg meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Konge Når og hvor drar dere til e30 meet? Og hvor mange biler blir dere? : Håvard Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Husker dere hvilken ET det er på de 16" hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Husker dere hvilken ET det er på de 16" hjula? Ja, et 15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Bredde da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Konge Når og hvor drar dere til e30 meet? Og hvor mange biler blir dere? : Håvard Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2 Noen av oss drar rundt kl.14 mens noen drar senere Vet ikke helt hvor mange som drar på torsdag enda..Bredde da?8.5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Okai, tenkte å kjøre tidlig fredag jeg.. Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Okai, tenkte å kjøre tidlig fredag jeg..Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2 Vi skal campe der borte vi, så det blir noen timer med rigging på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Skivene jeg skal ha bak, passer også dårlig! Med litt "modding", så passer de nok til slutt Skivene passet nesten ikke i dreiebenken heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Hva skal du ha for de gamle bak kaliperene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Hva skal du ha for de gamle bak kaliperene?Tror ikke jeg skal selge orginal bremsene. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Skulle ikke være lett dette her Må frese litt av bak kalipperne også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Jeg ønsker å takke E30meet gutta for et utrolig bra treff! Jeg ønsker også å takke de som har stilt opp for meg den siste uka, så bilen ble ferdig til treffet! - Tusen takk til Yngve for hjelp, så vi fikk byttet foringer - Tusen takk til Jan Erik for maskinering - Tusen takk til Stig for hjelp og utlån av løftebukk i tre dager - Tusen takk til Bernt Stian for firehjulskontroll på torsdag ettermiddag/kveld Bilen, bremsene og oppsettet virket utrolig bra på banen, så jeg er veldig fornøyd Har ting å lære om noen av sporvalgene der ute, men det kommer nok etterhvert Her er et mobilbilde rett før det var slutt i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå