Gå til innhold

1999 BMW E39 523i STRØKEN!

janerrn1
 Share

Anbefalte innlegg

Selger bilen pga overgang til nyere BMW, veldig strøken bil som er tatt godt vare på. Det er en 1999mod BMW 523i, som har gått 178000 nå. Kjøpte den av stefaren min som har eid den i 10 år, jeg har nå hatt den 6 måneder. Er veldig fornøyd med bilen, men jeg trenger en 4x4 og derfor legger ut denne for salg. Men det er absolutt en VELDIG komfortabel bil å kjøre.

Bilen er i veldig god stand både teknisk og kosmetisk, alt virker som det skal. Den er akkurat EU-godkjent, gikk igjennom med null feil. Har ikke hatt en eneste ulyd eller noen alvorlige problemer den tiden jeg har brukt den. Hadde akkurat bilen på innvendig rens og setene ser ikke slitt ut. Har byttet ut interiørlistene i bilen med noen i svart blank. Bilen er heller ikke mye vinterkjørt, vet den har blitt brukt noen få sesonger. Er ingen skader på bilen som er noe vits å ta bilde av, finnes kanskje noe steinsprut etc men det er ikke mye. Panseret og bagasjelokket ble blant annet nylakkert for 4 år siden. Det ligger kvitteringen i bilen på over 50 000 kroner som bare er fra vedlikehold. Mye som mangler der også, som blant annet nye dekk til begge sesonger for rundt 1500kr per dekk.

Positivt:

- Akkurat bytta olje/filter

- EU-godkjent for 1mnd siden

- Nytt Luftfilter

- Ny frontrute

- Nye sommerdekk (Pirelli dekk 235/45-17)

- Nye vinterdekk ( Nokian Hakkapelita 195/50-17)

Negativt:

- Noe kantkjørte felger

- Lyset i cd-spilleren virker ikke, men kan høre på musikk/radio.

Legger ved noen bilder av bilen her, men er flere på annonsa som jeg har på AUTODB.NO

qqz5fl4d9vfdz0ramv5w.jpg

lx7r9e8bud0oeuux181h.jpg

2vepshivl8u9j4jel8cf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...