Thejan92 Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 Flott projekt Var sikker på dette var Imola Red, den er vertfall veldig lik. Gå for Imola, når du først er i gang, det er uber gromt får ta da på neste bil:p, kjøpte lakk i går eg kan ta da på neste bmw eg kjøper meg, venter bere på forsikring skal komme i boks sånn eg får kjøpe meg ny E28:)
Thejan92 Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 e39 touring blir tøff i rød ja gå for imola sir jeg og , den er knall!men du, du har ikke maskert listene og blinkersene for å lakkere rundt vell ? :S nei, er faktiskt madamen som har hjelpt til og hun fant ut det var lettere å teipe over enn å ta det vekk for hun vil gjøre ting fort:) men e jo bare å nappe de av så vart gjort fort av meg etter på, og railsene fekk eg beskjed om å lakke men alt kan jo ikjke bli rødt, er det noen som vet korleis eg får av railsene av?
Thejan92 Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 Ja menst bilen er under ned pussing så kan eg vell ligge ut bilder av anlegg som er kjøpt inn som skal drive bilen, kjøpt meg spiller, forsterker og sub og kasse no, og et kabel kitt sett som eg fant ut hin dagen at da faktiskt ikjke følgte med signal kabel, så har kjøpt noen med gullbelagte tupper:), så skal bli bra:) tar å ligger kabler om når bilen kommer på hjul igjen:) oså skal alt duppe ditter som dere ser på eine bilde i kabel sette koblest til og eit til batteri skal eg ha baki, så blir bra:) fortsterker er kjanse litt for liten men 1500 rms e nok til å begynna med:) høytalere i takket er byttet:) måtte ha noe å gjøre på, så bere å legge nye høytalere kabler opp oså skifte dei i dørene og så bere resten igjen:p og menst eg skrive er da noen som har erfaring med short shift på e39? om da e noe å anbefale? eg prøvde ein no hin dagen, synst faktiskt da var heilt enormt deiligt å kjøre med, var litt ekkelt i begynnelsen men var fantastiskt egenlig, her er bilder av anlegget som er kjøpt inn
Robin L Skrevet Juli 27, 2011 Skrevet Juli 27, 2011 e39 touring blir tøff i rød ja gå for imola sir jeg og , den er knall!men du, du har ikke maskert listene og blinkersene for å lakkere rundt vell ? :S nei, er faktiskt madamen som har hjelpt til og hun fant ut det var lettere å teipe over enn å ta det vekk for hun vil gjøre ting fort:) men e jo bare å nappe de av så vart gjort fort av meg etter på, og railsene fekk eg beskjed om å lakke men alt kan jo ikjke bli rødt, er det noen som vet korleis eg får av railsene av? http://forum.roadfly.com/threads/102609 ... -rack-rail "If you remove the roof handles inside the car, the bolts to hold the rack are under there. It shouldn't take more than 20mins to take it off. You will need something to cover up the holes though." her sier de noe annet da, skrudd under taktrekket: så vet ikke jeg. men ta en titt under håndtaka, enkelt å sjekk iaff. http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=395504 forøvrig så synes jeg det ser mye bedre ut uten rails. touringen min var uten. det var noe slags "deksler" der railsene er skrudd på trur jeg.
Thejan92 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 ja ser dette, eg får ta ein titt i morgen under håndtakket men vis eg skal ned med taktrekket så blir da trekt om så ja rails e jo ekstra utstyr, uten? eg synst da paste fint var liksom da lille ekstra:) men har vurdert å i alle fall ta fornyar på dei eit spesial middel eg får igjenom jobben, sånn dei ser utsom ny, men har vurdert litt på takspoiler bak fant et bilde på nett, fant de på ebay og, ikkje gale pris snakk om 2000 inkl frakt heilt ny. var litt dyrt men er jo smak og behag, då kjem da rett i fra tyskland:) lagt ved eit bilde, såg ikjke gale ut, er detalje sånn spoiler og rails og sånt eg liker å slenge på bilene eg har:)
lbarstad Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Ikke kjøp spoileren på ebay, da får du nesten sikkert slite med passformen. Jeg kjøpte en billig en og det angrer jeg på! Koster rett under 3000,- hos GS for original. Bare ett lite tips Fint med rød e39 Touring Min: Over og ut
Thejan92 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 spiller dei bra?, eg har valgt ut disse for er fornøyd med merket og har garanti 3 år:), eg hadd lyst å få i noen 8" suber i taket og i dørene bak, men får heller ta da litt på sikt:), no e da lakkering som skal gjørest ferdig:)
Endre Hånde Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 crap.. Bør holde meg unna slike tråder siden min skal være budsjettbil! Ser ut til at du gjorde et godt kjøp ja! Jeg kjøpte en tilsvarende 99mod med 180k km for 35k nylig og følte det var billig.
Thejan92 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Ikke kjøp spoileren på ebay, da får du nesten sikkert slite med passformen. Jeg kjøpte en billig en og det angrer jeg på! Koster rett under 3000,- hos GS for original. Bare ett lite tips Fint med rød e39 Touring Min: Over og ut såpass, hm då blir det ikkje spoiler fra ebay:p, den fra gs passer fint då? se der ja:)! med M fanger og greier:) Var fin den E39n ! idag blir da grunning på min forhåpentligvis få farge på an i helgen:)
Thejan92 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 crap.. Bør holde meg unna slike tråder siden min skal være budsjettbil! Ser ut til at du gjorde et godt kjøp ja! Jeg kjøpte en tilsvarende 99mod med 180k km for 35k nylig og følte det var billig. har fast budsjett eg og:), tanke på min bil for 18 tusen oså 4500kr i lakk og klarlakk og tynner og det som trengst oså har eg time os sotemannen 4000kr alle rutene pluss 25% toning på fremste rutene, og så var eg på eukontroll måtte skifte bremser bak og småting det var 2000kr på GS oså har du M felgene 5000kr med dekk og bak lykter som eg har bestilt kostet meg 1800kr og så front lykter 1300kr side blinklys 400kr arbeid hehe eg gjør alt selv da eg har mulighet til det og erfaring og plass:)! så alt i alt så e jo da 18 900kr utlegg har eg hatt frem til no. vis eg hadde kjøpt meg ein ferdig e39 tilsvarende med alt eg sku ha så hadde eg måte betalt sikkert 50-60:) men heller kjøpe billig ein og gjøre alt selv då får du det nett som du vil ha det:) ja då har du fått ein grei E39 vis han ikkje må skiftes noe på og fin i lakken og sånn:) og utstyrs messig:) bilde?
Endre Hånde Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Litt plukk var det på min og, men med tanke på km stand og tilstand ellers var den priset riktig tror jeg. Lakken er det jo noe riper i, men ikke verre enn at jeg kan leve med det. Stoffinteriøret er strøkent, og den har riktig fargekombinasjon. Det virker som den har hatt et godt liv om man ser bort fra bakluka.. Bakluka er fucked, så den skal byttes. Men i mellomtiden ble det som var av synlig rust pusset ned, primet og lakket. Har dessverre ikke bilder av det enda. (Ble lakkert med sprayboks i riktig farge, så det er uansett ikke mye å se.. Men ser ok ut på 2meters hold) Den har ellers litt småplukk som er meget vanlig på E39: - Traversforingene (Skal byttes på GS etter ferien) - Bakluken (problem skyves foran med juks foreløbig) - Aktuator i bakluke (Ny er på vei) - Litt pixelfeil i radio (Repkit er på vei) - Defekt PDC Sensor (Bestillt på fantastiske ebay for slikt og ingenting) - Matte glass på lyktene foran (Bestilt nye glass med orange blinklys i faceliftdesign på ebay for å se hvor ille de kunne være. Vil jo ikke bytte alle lyktene, noe man må om man bytter til hvite foran. Det skal jo matche) Av utstyr: - Originale 15" alu - Orginal cdspiller - PDC - ASC - Rollo/lastenett - Lille kjørekomputer - Manuellgir - Midtarmlener - Tåpelys - Automatisk avblendbare speil - Komplett DEFA Har montert koppholdere, samt har multifunksjonsratt liggende som skal monteres i helga. Ellers er jo planen å holde denne slik den er.. Det skal jo kun være en billig billig bil mens jeg styrer med noe leilighets styr..
lbarstad Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Ja den fra GS er original BMW så den skal nok passe veldig bra, den kommer med dobbelsidig tape så den kan ikke være mye feil . Måtte lime min med rutelim og bruke skruklemmer
Thejan92 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Ja den fra GS er original BMW så den skal nok passe veldig bra, den kommer med dobbelsidig tape så den kan ikke være mye feil . Måtte lime min med rutelim og bruke skruklemmer jaja får sjå på neste lønning ka den seie til spoiler då! har lagt litt no på 14 dager:P
Thejan92 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Litt plukk var det på min og, men med tanke på km stand og tilstand ellers var den priset riktig tror jeg.Lakken er det jo noe riper i, men ikke verre enn at jeg kan leve med det. Stoffinteriøret er strøkent, og den har riktig fargekombinasjon. Det virker som den har hatt et godt liv om man ser bort fra bakluka.. Bakluka er fucked, så den skal byttes. Men i mellomtiden ble det som var av synlig rust pusset ned, primet og lakket. Har dessverre ikke bilder av det enda. (Ble lakkert med sprayboks i riktig farge, så det er uansett ikke mye å se.. Men ser ok ut på 2meters hold) Den har ellers litt småplukk som er meget vanlig på E39: - Traversforingene (Skal byttes på GS etter ferien) - Bakluken (problem skyves foran med juks foreløbig) - Aktuator i bakluke (Ny er på vei) - Litt pixelfeil i radio (Repkit er på vei) - Defekt PDC Sensor (Bestillt på fantastiske ebay for slikt og ingenting) - Matte glass på lyktene foran (Bestilt nye glass med orange blinklys i faceliftdesign på ebay for å se hvor ille de kunne være. Vil jo ikke bytte alle lyktene, noe man må om man bytter til hvite foran. Det skal jo matche) Av utstyr: - Originale 15" alu - Orginal cdspiller - PDC - ASC - Rollo/lastenett - Lille kjørekomputer - Manuellgir - Midtarmlener - Tåpelys - Automatisk avblendbare speil - Komplett DEFA Har montert koppholdere, samt har multifunksjonsratt liggende som skal monteres i helga. Ellers er jo planen å holde denne slik den er.. Det skal jo kun være en billig billig bil mens jeg styrer med noe leilighets styr.. for å si det sånn så har du fått god bil for pengene:)! ser ganske bra ut:)! bakluken er standad på dei bilene:p, har samme probleme med min så eg må kjøpe ny, samme greien med 2000modellen til faren til ein kompis av meg, men anbefale shortshift! har nett fått short shift på min:)! fantastisk å gire med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå