Freakshow Skrevet April 5, 2014 Skrevet April 5, 2014 nydelig bil! og ikke minst nydelig farge! jeg må bare spørre, listene rundt vinduene, er de bare lekert sort blank??
kvammis Skrevet April 20, 2014 Forfatter Skrevet April 20, 2014 Listene er lakket svart blank ja Har fått gjort litt mer. Felgene hadde sett bedre dager: Støtfanger forran hadde fått seg huggtenner etter en tur i gresset på Årabrot. Slipte først kanten: Bilen ble litt skitten når den ble brukt som slipemaskin: Alcantara gir og håndbrekk belg montert: Og noen bilder fra idag. Erik89 og Changeturn reagerte på dette 2
Bimmer fan Skrevet Juni 3, 2014 Skrevet Juni 3, 2014 nydelig bil og fargen er helt magisk Følger med videre
Andycam Skrevet Juni 3, 2014 Skrevet Juni 3, 2014 Et smykke av en bil! Og underholdende kjøring på Eikås på søndag og.
Markus I Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 kanon stillig bil holder selv på me ett e39 540 prosjekt! har sett denne bilen noen ganger i bergen område! hadde vært gøy og treffe på deg engang! se på prosjektet ditt
kvammis Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Skrevet Juli 25, 2014 Takker så mye Er på stort sett de fleste treff i regi av ccn. Men er bare å sende en PM hvis du har lyst til å kikke litt Slenger med en liten oppdatering også. 1mnd etterpå Ble spurt om jeg kunne stille ut sammen med CCN hos Jæger (bmw forhandler) i forbindelse med lansering av X4 og 4 serie GC. Det var helt supert arrangement og fikk kjøre mye gromme biler F10 M550d, X5 M50d, 218d, 428i, M135 og M4 Fant ut at det var for gale å stille ut der med rustne viskerarmer, så fikk endelig gjort noe med det.Tok i samme slengen interiørlistene, synes det var litt mye med sølv lister når det ble svart/blått interiør. Badet i klarlakk som vanlig: Dårlig bilde av visker: Og et bilde hos jæger: Kommer forhåpentligvis oppdatering om et par uker hvis delene kommer når de skal Bimmer fan og ervik reagerte på dette 2
kvammis Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Skrevet Juli 25, 2014 Slenger også ut et par bilder og et lite filmklipp fra Eikås i begynnelsen av Juni. Vet ikke om det er så mye å se på, men har det ihvertfall veldig moro selv
RobertGråwe Skrevet Juli 26, 2014 Skrevet Juli 26, 2014 Et smykke av en e39!Edit:Tror du burde ha diffbrems jeg Kristian reagerte på dette 1
Markus I Skrevet Juli 26, 2014 Skrevet Juli 26, 2014 meget stillig vi kan jo treffes på endag! driver du med lakkering?
kvammis Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Skrevet Juli 27, 2014 Et smykke av en e39! Edit: Tror du burde ha diffbrems jeg Takker Ja, det har stått øverst på ønskelisten en stund nå. meget stillig vi kan jo treffes på endag! driver du med lakkering? Jeg er først og fremst biloppretter, men holder på med lakk også ja. Alt som er gjort på min bil har jeg gjort selv.
Markus I Skrevet Juli 27, 2014 Skrevet Juli 27, 2014 )okei har du ett mobilnr ? Har litt jobb som skulle vært gjort på bilen min.. Da den er skaddet etter kolisjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå