vktdaniel Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 kan du ikke ha svart bil jeg synest det er finest
kvammis Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 Begynner å skje ting nå.. En liten teaser Sent from me using Tapatalk 2
Tzunami Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Hvilken farge blir det? Sent from my toaster using Tapatalk 2
Mysemannen Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Stemmer for 303 Cossmoschwartz, tidløs bmw klassiker AlexZandero reagerte på dette 1
kvammis Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 Hvilken farge blir det? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Det er ikke helt bestemt ennå. Har et par det står mellom, men fortsatt åpen for forslag Stemmer for 303 Cossmoschwartz, tidløs bmw klassiker Det blir den nok ikke. Både fordi madammen sin E39 er cosmos svart og fordi denne er det og jeg har lyst til å prøve noe nytt når jeg først skal lakke opp hele bilen.
Tzunami Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Imola, estoril, marracech, lemans, anthrazit er de jeg kom på nå iallefall Burde nesten latt være å nevne imola, da m5'n skal bli imola til vintern men Hvilke farger tenker du på? Sent from my toaster using Tapatalk 2
Tzunami Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Sepang bronze? Sent from my toaster using Tapatalk 2
kvammis Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 Imola, estoril, marracech, lemans, anthrazit er de jeg kom på nå iallefall Burde nesten latt være å nevne imola, da m5'n skal bli imola til vintern men Hvilke farger tenker du på? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Tror ikke det hjelper å la være å nevne den, er ikke en farge man kan unngå om man har lyst en gang. Med unntak av marrakesh er det vel de du nevner som står høyest på listen. Holder på å sjekke litt andre farger som ligner på de også. Har veldig lyst til å se Estoril II i reallife..
Tzunami Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Hehe nei den er ganske kjent sånnsett, så de fleste er vel innom imola når de vurderer farger Sent from my toaster using Tapatalk 2
matts93 Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Marrakesh brun tror jeg kansje hadde blitt dritfett!! Aldri sett det på e39 før! (ivertfall ikke jeg )
Mysemannen Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Stemmer for 303 Cossmoschwartz, tidløs bmw klassiker Det blir den nok ikke. Både fordi madammen sin E39 er cosmos svart og fordi denne er det og jeg har lyst til å prøve noe nytt når jeg først skal lakke opp hele bilen. Det er absolutt forståelig, Antrazit er også veeeeeldig pen
RS-Heggem Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Finnes det virkelig de som skifter farge på bilen sin til trist antrazit? Jeg stemmer for alpina-bleu, med sort høyglans shadowline. Det er en helt fantastisk kombinasjon!
Tzunami Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Hey RS! slemt Sent from my toaster using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå