Jås Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Bra tiltak!Rart ikke BMWCCN ser disse mulighetene selv.... Kommer du Espen??.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Dette var et bra tiltak! Sov i telt i sandtaket på Våler sist jeg var på BMWCCN treff! Resten dro på hotell å kosa seg! Er koslig med camping! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Bra tiltak!Rart ikke BMWCCN ser disse mulighetene selv.... Kommer du Espen??.. Å ja, 110% sikkert Men om jeg rekker å få mappet 02`n er jeg veldig usikker på.. Er ikke startet engang Får vel lufte E46`n noen runder om ikke den er klar. Vet bare at jeg skal ha en tur med deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Stemmer selfølgelig for at du må få klar 02'en... men kan sikkert ha d gøy med e46'en også.. bo på campen da eller? Jeg har sendt sms og meldt meg på,tror det kan bli god stemning der gitt... Og du skal selvfølgelig få ei runde i e21... Håper bare den holder hele veien denne gangen også da,gikk veldig bra når jeg var på acr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Er ein campingplass ein halv time-time ifra Rudskogen, der veit eg om folk så dusja under Gatebil treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Bilde av sist gang jeg campet på et BMW treff, skulle lage "brosjyrebilde" tenkte jeg ved å parkere ved bjørka der, slenge opp campingstoler og lage ildsted, men så langt kom jeg ikke altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 jeg og minst to andre kommer på torsdagskveld... han ene må bare få ordnet fri fra jobb... sender mld til forhåndsbetalingsnummeret på mandag regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 foresten.... rekner med at jeg kan ta med combicamp isteden for telt? bedre med 1 combicamp enn 3-4 telt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 No problem, vogner er også lov! Men man betaler altså pr person, ikke for hva man har med seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 jepp.. den fatta jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Er det no frist på når du vil ha meldingene om hvem som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Så fort som mulig funker! Jeg prøver jo å få til et billig og bra alternativ her, jeg står økonomisk risiko ved å sette opp denne campen, da kan man iallefall støtte opp om dette ved å melde seg på tidlig. = mindre problemer for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Ja, skal sende så fort jeg vet om dama får fri..men det tar så forbaska lang tid der -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 jeg sender mld til deg på mandag, da vet jeg om han ene får fri eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 opp med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå