Gå til innhold

Batteri av-> bagasjerom lukket-> låssylinder full av sand->

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koblet av batteriet på e39`n (for å fjerne varsellampen til bremsene) så lukket jeg bagasjerommet, i det samme ser merket jeg at det ikke er mulig å åpne bagasjerommet uten strøm på bilen. Forsøker å stikke nøkkelen inn i låssylinderen men den er full av sand og drit. Har fått fjernet det meste med låsspray og får nå nøkkelen inn i låsen men det er umulig å vri om nøkkelen. Så hva gjør jeg nå? Er det mulig å koble til strøm på bilen via en annen bil med startkabler via punktet på motoren, slik at det er strøm nok til å åpne bagasjerommet? Eller er det fare for å skade det elektriske anlegget siden minuspolen er koblet av på min bil?

Takker veldig for hurtige svar!

Skrevet

koble startkabla til dei kablane som skal ver på batterie ;D så låser du opp =) gjor de seinest med min egen bil 2 daga sia ;D

husk å koble [-] først so [+] og så lenge du ikkje har planer om å starte bilen så skal ikkje de de bli noen skade ;D

Skrevet
koble startkabla til dei kablane som skal ver på batterie ;D så låser du opp =) gjor de seinest med min egen bil 2 daga sia ;D

husk å koble [-] først so [+] og så lenge du ikkje har planer om å starte bilen så skal ikkje de de bli noen skade ;D

What? Du mener vel + først, også -.

Se her (dette står også i din instruksjonsbok):

E39%20Jump%20Start%20location.jpg

Skrevet

tok bare en batterilader å koblet på frammi motoren jeg. litt safere det enn å begynne med startkabler. vet jo ikke hvordan kablene ved batteriet ligger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...