TheMan Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Koblet av batteriet på e39`n (for å fjerne varsellampen til bremsene) så lukket jeg bagasjerommet, i det samme ser merket jeg at det ikke er mulig å åpne bagasjerommet uten strøm på bilen. Forsøker å stikke nøkkelen inn i låssylinderen men den er full av sand og drit. Har fått fjernet det meste med låsspray og får nå nøkkelen inn i låsen men det er umulig å vri om nøkkelen. Så hva gjør jeg nå? Er det mulig å koble til strøm på bilen via en annen bil med startkabler via punktet på motoren, slik at det er strøm nok til å åpne bagasjerommet? Eller er det fare for å skade det elektriske anlegget siden minuspolen er koblet av på min bil? Takker veldig for hurtige svar!
Dontzi Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 koble startkabla til dei kablane som skal ver på batterie ;D så låser du opp =) gjor de seinest med min egen bil 2 daga sia ;D husk å koble [-] først so [+] og så lenge du ikkje har planer om å starte bilen så skal ikkje de de bli noen skade ;D
Hollabaloo Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 koble startkabla til dei kablane som skal ver på batterie ;D så låser du opp =) gjor de seinest med min egen bil 2 daga sia ;Dhusk å koble [-] først so [+] og så lenge du ikkje har planer om å starte bilen så skal ikkje de de bli noen skade ;D What? Du mener vel + først, også -. Se her (dette står også i din instruksjonsbok):
Robin L Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 tok bare en batterilader å koblet på frammi motoren jeg. litt safere det enn å begynne med startkabler. vet jo ikke hvordan kablene ved batteriet ligger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå