E34Lars Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Hei, lurer egentlig bare på om man kommer til dempertårnet på bakdempern baki bagasje rommet eller må jeg ut med sete ryggen osv? Lars
E34Lars Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 ut med sete, hatthylle og høytalere. Takk:-)
E34Lars Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Hvor er sete hattehylle og sete skrudd?
Robin L Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 bare napp opp sitte-puta og ta den ut. seteryggen er skrudd med en skru på hver side mot døra om jeg ikke husker feil. hattehylla er satt fast med sånn plastpropper som du drar ut. ser de når setet er ute. mulig du må ut med c-stolpene og. bare ta ut lampa i de så skal de være skrudd mener jeg. er det på e38 iaff.
E34Lars Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 bare napp opp sitte-puta og ta den ut. seteryggen er skrudd med en skru på hver side mot døra om jeg ikke husker feil. hattehylla er satt fast med sånn plastpropper som du drar ut. ser de når setet er ute. mulig du må ut med c-stolpene og. bare ta ut lampa i de så skal de være skrudd mener jeg. er det på e38 iaff. Okey, tusen takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå