Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har diff liggende til meg? med eller uten sperre.. MEN det må være 3,91 utveksling eller høyere. Helst 4,10. Skal sitte i en e36 325.

Skal kjøre løp i 14 dager så handel blir iverksatt ganske kjapt!! send meg mail med bilder og info om du har!!

pe_dl_ex@hotmail.com

5tka0kwtysj9ur9a7pgb.jpg

Skrevet

Du skal vente lenge med å få tak i en slik diff, tror jeg. Tror ikke at det ble levert høyere utveksling enn 3.15 til E36 med 188 diff. Skal du få en egnet diff må du nok bytte om innmaten på en annen diff. E34 520 har 3.46 utv. Og hvis E34/32 530/730 med M50 motoren ble levert med 188 hus, så har de 3.64 utveksling. Tror at fra 1988 er det 188 hus.(Min 1987 730 hadde 210 hus). Dette er de eneste alternativene jeg kjenner til med høyere utveksling med 188 hus.

Innmaten fra E30 325 IX diffen kan sikkert og brukes og har 3.91 utveksling.

En annen ting kan være å få tak i M3 E36 3.2 bakstilling eller kanskje bare rammen. 3.2 diffen har nesten helt likt diffhus som f.eks E34 M5. Ved bruk av M3 baklokk har du feste bak. Så er det kanskje mulig å sveise over festet framme til M5 diffen?Da må mellomakslingen også endres.

Bare et par mulige alternativer fra meg. Lykke til.

Eirik.

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...