Gå til innhold

Tips til foam cannon

Simennzz
 Share

Anbefalte innlegg

Bilextra har Meguiar´s. Dei har eit par såper. Eg har testa Gold Class såpa og den liker eg.

Kva skal du bruke såpa til? Eg har ikkje testet denne i skumkanon, men den virker sikkert der og.

Optimum Car Wash hadde Scandicshine før. Den liker eg! Lager ein del skum og. Men eg veit ikkje om det er nokre nettbutikker i Norge som har denne no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo etter en slik såpe som man bruker i foam canon. Altså en såpe som skummer masse.

Etter det eg har forstått skal dette være veldig effektivt? og kanskje gjøre at man slipper den vanlige avfettingen på statoil e.l?

Det er vel ikke bare vanlig bilshampo man bruker i disse foam canon vel? Er det ikke egne stoffer som er ment til formålet?

Ser jo etter noe slikt:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=173177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avfetting er best. Eg bruker ofte å skummlegge oppå avfettingen. (etter at avfettingen har vært på i fleire minutter)

Skumlegging er nok litt show off. Du kan bruke dei fleste såper til dette. (iallefall dei som selges i nettbutikker)

Eg skal sjå om eg finner ein test på dette.

Edit: Eg fann testen kjapt! http://www.detailersclub.no/forum/topic ... skumkanon/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom bilxtra og mekonomen, ingen hadde foamkanon. Men det var selve kanona jeg skulle se etter sant? Jeg så ikke etter om de hadde såpe til kanon.

Forresten kjøpte jeg 7 liter castrol edge hos mekonomen, 1 100kr med bmwccn, rabatt. Jæger skulle ha 1 300+mva for 4 liter. Drøy pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom bilxtra og mekonomen, ingen hadde foamkanon. Men det var selve kanona jeg skulle se etter sant? Jeg så ikke etter om de hadde såpe til kanon.

Forresten kjøpte jeg 7 liter castrol edge hos mekonomen, 1 100kr med bmwccn, rabatt. Jæger skulle ha 1 300+mva for 4 liter. Drøy pris.

Hehe, det var bare såpen jeg tenkte på.. ;)

7 liter Castrol Edge koster 800kr på Koed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...