Gå til innhold

E85 konverterings-kit til 4 syl. Plug & play 500kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha du vil tippe du slipper moms? Da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å diskutere hvor mye et sånt kit koster på ebay, hvis du ikke er interressert i å kjøpe settet mitt? Jeg bryr meg ikke om hva du skal handle på ebay?:P

Bumpi

Skrevet

Wow, du fant et sett som er nogelunde samme til 200kr mindre. ( Evt. den linken du har vist fra mer vel strengt tatt et "wholesale", men samme det ).

Det er vel ingen nyhet at du kan få ting billigere utenlands, jeg kjøpte også settet mitt utenlands. De som eventuelt vil kjøpe settet mitt vet nøyaktig hva de betaler i allefall. 1800kr. Ikke "ca 1200kr for jeg TROR du slipper moms".

Det er ikke nødvendig og ødelegge salgstråder på den måten, kan godt "headhunte" alle salgstrådene dine og jeg, bare for å være rasshøl. Jeg krever ikke akkuratt et sykt beløp her, 1800kr er jo ca 1600kr billigere enn hva de norske importørene tar.

Skrevet

Sånn, bortsett fra "bergeee", er det noen som har lyst på e85 på bilen ? Hvis ikke blir min egen konvertert for moroskyld.

Skrevet

hadde jeg hatt 4 syl motor så, men en kompis av meg er muligens int :) det kittet bergeee viser fram er egentlig bare søppel, alle kitt fra ebay er uten ordentlig garanti og dårlig kaldstart funksjon, samt at det bare er driten :P

Skrevet

Skal jeg ikke uttale meg om - skal heller ikke uttale meg om mitt eget sett. For jeg får jo faen ikke prøvd det, men det virker i allefall troverdig, da man blant annet må oppgi hvilke dysekontakter osv for at det skal bli riktig.

Ta kontakt om han skulle være int. :)

• 3 weeks later...
  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...