Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo :)

Lurte egentlig bare på om noen vet hvor jeg kan få tak i Effektanlegg til min 528i? jeg har vært rundt på de meste av butikker og de kunne ikke skaffe en dritt. sjekket ebay gs, og bs bildeler, ingenting der heller og svendsen eksos har lagt ned i kr.sand,.. noen som har et effektanlegg eller vet hvordan jeg kan få tak i et?

lurer på om dette er på feil forum, ny her, så litt usikker :P

Mvh

Daniel Andersen

Skrevet

Var lenge ut etter dette jeg også. Vurderte GS sitt supersport anlegg lenge, men slo det fra meg etter bekjent som fikk dette montert av Svendsen Eksos. Prisen ble høyere enn forventet, og kvaliteten var ikke helt det store.

Jeg gikk like greit for Supersprint sitt, og fikk dette montert fra Svendsen. Kjempe fornøyd !!

Skrevet

låner tråden litt om det er ok?

hvem leverer supersprint egentlig? og må det sveises på eller er det klemmer bare?

en kompis kjøpte forresten supersport til sin 523ia. ble en mørk herlig 6er lyd i den iaff. misunte han den lyden i forhold til min :P

jeg har supersport eller simons (usikker da begge har modeller som ser likedan ut) på min e34. fin behagelig lyd i den. mørk fin lyd på lavt turtall, lydløs på tomgang nesten og litt tøff lyd på pådrag.

Skrevet

Ville enten gått for Eisenmann, eller supersprint! Har hørt en E39 520i med supersprint, og det ble fin lyd :) Eisenmann koster en del mer, så er vel kanskje lommeboka som bestemmer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...