bmwgreg90 Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 har noen kontakter i utlandet som ser etter noen prosjekter. tanken er aa faa noen kunder aa frakte biler(slipper aa bruke drivstoff) til utlandet aa lakkere/airbrushe di. prisen har vi ikk diskutert enna, men blir ca: lakkering av hele bilen: 20-30k (en elle fler farge) airbrush: spoers litt paa motiv og stoerelse Fikk lakket en av mine bruksbiler i fjord (volvo v40) fresha hele bilen paa nytt med silver+ spegl, panser, tak og bakluke i svart perle. kjempe fornoyd med resultatet er paa ferie der naa saa bare aa si fra paa pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Hadde vært meget skeptisk til å få frakte bilen min UT av landet, når jeg like greit kan få lakkert den i samme by som jeg bor til samme pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Skeptisk. Får hel lakkering for 15.000 her jeg bor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 med grunning aa evt karroseri arb? for sist naar jeg sporte da jeg sku lakkere min exbmw saa skulle di ha 40k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Jepp, det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 jeg hadde ALDRI sendt bilen min bort iaff. skeptisk nok til hvordan verkstedet / lakkplassen jeg bruker kjører bilen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Njaaa.... skeptisk til dette altså! Også fått pris under 20k for lakkering med alt av grunnarbeid og av-/påmontering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå