Hemidog Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Hei Jeg fant en gummislange bak batteriet i min e38, som kommer igjennom skjermen og leder ingensteds. Så fant jeg denne tråden: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1145425 Hvem bruker fortsatt denne slangen til lufting? trengs det på lukkede batterier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Nei den trengs ikke,tror heller ikke disse batteriene med kobling til lufting produseres lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Joda man får batteri med luftenipler som man kan brue slanger på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Kjøpte nettopp et 90 amp batteri med luftenippel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Mx5'n min har batteriet i bagasjerommet. Jeg var uheldig og knakk luftenippelen på batteriet, så jeg har kjørt i ett års tid uten den slangen nå. For meg har det fungert helt fint, men det du risikerer er jo at det samler seg knallgass i bagasjerommet når batteriet belastes, og da har du en potensiell "bombe" i bagasjerommet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Jepp, det jeg er redd for. Skal sjekke om batteriet har denne luftingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå