Gå til innhold

"Smale" 225 sommerdekk

Kjetil 323i E36
 Share

Anbefalte innlegg

Må gå til innkjøp av nye sommerdekk på min bil. Kjører nå på "gammletypen" Falken 512 som har en relativt smal dekkflate til 225 dekk å være (kan vel nesten sammenlignes med 215 dekk).

Tenkte jeg skulle kjøpe fra samme leverandør nå, men har lest meg til at de har fått "normale" bredder på dekkene. Spørsmålet mitt er da om dere vet om noen andre dekk som er smale i forhold til påstemplet størrelse? Lest at Nankang NS-2 er en mulighet, men skeptisk til merket.

Får desverre ikke på "bredere" dekk uten å valse hjulbuer med det innpresset jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører på Minerva dekk i dim 225/35-19 på min E36 coupe..Går fint det. Gode dekk til E36 uten støy og sporing. Anbefales. Jeg betalte 4700.- for mine 4 dekk :) Ikke ille pris det heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører på Minerva dekk i dim 225/35-19 på min E36 coupe..Går fint det. Gode dekk til E36 uten støy og sporing. Anbefales. Jeg betalte 4700.- for mine 4 dekk :) Ikke ille pris det heller :)

Mye som går bra, men det har med innpress på felgen å gjøre... det er litt viktig å få med på slike sammenligninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er banekjøringa du skal være bekymret for. Det er mer snakk om bremselengder og generelt godt feste.

Om prisen stiger litt så blir det sikkert billigere enn om du setter på 225 som du da må ta av igjen om det ikke går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...