Hemidog Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Nettopp kjøpt meg en 740, en vakker bil, men en 1 meter lang fastmontert antennepisk trekker den kraftig ned. Det virker som den er orginal, og sitter på venstre bakskjerm. Kunne man få el. teleskop antenne? Noen som har delenr? Passer andre generasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Høres ikke ut som noen original antenne det der. Helt sikkert ettermontert. Har ikke sett andre e38 med samme antenne som du beskriver. Radioantenne er det ikke. Den har mottakertråder i bakruta og signalforsterker i C-stolpen på førersiden. Det originale mobiltelefonopplegget har antenne stikkende ut midt på øvre del av bakruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 hmm, kan det være at det har vært noe krøll med original antenna eller evt. forsterkeren til denne, så har de tatt en snarvei å montert ny bare? jeg ville fått liv i den originale og fjernet den uoriginale helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Jeg har ingen antenne på bakruta? dette er en tidlig 95 modell (reg 01.01.94) Kan det hende at denne antennen er mobil antennen? Skal ta bilde av den imorra, og kikke under og se hvor den går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 ikke mobil nei. den antennen er knøtt liten, ca 5cm og står øverst på ruta bak. radioantenna ligger i glasset , altså sammen med glødetråene. legger ved ett bilde av bilen min hvis det er greit. slik er det originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Antenna går til GSM boksen, så dette må være noe tidlige saker (tyskimportert bil tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå