Rayen Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 Har mange baller i luften her men gøy og følge med dette blir nok stillig til neste sesong.. Ser dn hvite m3en du bygde er for salg... Er den noe og ha ? Skikkelig bygd?
Bjanne Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 ja så det her om dagen jeg og tror den skal være bra den, har ikke sett den på to år nå da men. masse moro utstyr på den men nå kommer jo snart denne jeg holder på med nå for salg da. norges eneste Facelift M3 2003 modell. bygget på et 328 chassie. med forsterkninger sveiset inn i bakstilling for å hindre subframe dissaster osv. blir orginal m3 fanger på og ikke den som står der nå, med carbon splittere.
Rayen Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Det blir jo rått, skal du bare bygge for og selge da eller?
Bjanne Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 Det blir jo rått, skal du bare bygge for og selge da eller? Planen var å beholde den, men blir for mye med bane bil Og den. Så skal heller bygge en tøff trekkbil etter den er ferdig men skal bygges skikkelig forde, blir satt i et venstrestyrt ledningsnett fra en m3, i stede for å koble inn på det gamle, slik at alle ting som er på m3'n kommer over.
Rayen Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Høres jo riktig ut det, hvortid er du klar med denne då? Og hva blir prisn
Torek Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 Må bare skrive noe her så jeg kan følge med, men det ser ut som et morsomt prosjekt! Fet den facelift M3'n du har bygga også!
Bjanne Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Jaja, har ikke fått gjort en dritt med selve bilen enda.... alt for mye annet drit å gjøre, bla. den hvite 328'n jeg bygger nå. demontert alt jeg skal fra donor bilen, så så fort jeg kommer hjem fra jobb blir det å sette den sammen er også i gang å pusser opp bussen, revet ut alt innvendig, så skal den eugodkjennes, så blir det å hive seg rundt å få jasset den opp til akseptabelt nivå og Har hvertfall fått kjøpt meg GTR panser nå. Bestilte Lexan ruter hele veien i dag og Glassfiber dører skal være på vei og. få letta det som lettes kan ! bestilt ny toppakning og strekkbolter, rådelager og bolter, vanos filter, ny vannpumpe og div andre småting. fyker en del mer kroner på denne bilen enn i utgangspunktet planlagt, men sånn blir det når man sitter 13 timer om dagen på pc'n på jobb ! redd for man snoker litt rundt på diverse salgstråder og slår til da ja... off. jaja 17 dager igjen på stålholmen ! så skal det skrues som FAEN !!!
M3 Atle Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 hydrolift 30 jeg ser baki der eller ? muligens draco oceancraft ?
Bjanne Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 hydrolift 30 jeg ser baki der eller ? muligens draco oceancraft ? ja det er han som har M3'n på hengern foran båten sin han sitt verksted og, fått haiet meg inn der til å skru litt mens jeg venter på eget
Bjanne Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Noen som har en E46 m3 girkasse liggans ? 4. giret mitt er ikke helt friskt....
leif harald Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Hva vil du gi for en manuell m3 e46 kasse da?
Disaster Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Han vil helst gi så lite som mulig Bjarne ..
Bjanne Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 det er klart jeg vil gi så lite som mulig sitter å vurderer å kjøpe hel bil å selge i deler og beholde motor gir diff, eller kjøpe løst :S de kassene jeg har funnet synt jeg er en smule overpriset :S
leif harald Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Hva me at du skaffer meg en engelsk m3(jeg betaler ja) så får du girkasse av meg for jobben?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå