Bjanne Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Etter å ha solgt min første reg m3 fant jeg etter kort tid ut at et liv uten M er et liv uten Mening, sååå da tenkte jeg at jeg kunne vell kjøpe meg en banebil i stede. billigere, lettere og moroere ? letet langt om lenge og lenger enn langt etter et godt utgangspunkt, fant en fining i USA, en Imola Rød 2001 mod gått 106 000 miles. den er ikke strøken, men perfekt for formålet da jeg skal lære å kjøre med denne som tidligere nevnt solgte jeg drømmebilen pga kronene, så dette blir en budsjett bil foreløpig. men skal bli noe snacks på den. blir å sette i alt jeg får tak i på swapmeets (DET skjedde ikke, blei langt dyrere og BEDRE enn planlagt!) Siden pengene ikke strekker til blir det ikke noe Lightning McQueen dekaler alike vel men blir hellakkering og et fedt motiv i vinter da ! om bilen holder slik den skulle bli Dele lista * PeeBee forstillings sett Montert * XYZ Coilovers Drift Spec Montert * XYZ Hydraulisk håndbrems Montert * Powerflex all the way Montert * Turner Motorsport forsterkninger til hele bilen Montert * Rustfritt effektanlegg samt Grenrør uten Kat Montert * Nye bremse skiver/klosser hele veien Montert * OMP Ratt og stoler Montert * Byttet bakskjermen Montert * Lakkere bur og inni bil Vinter planer 2012 * Kjøpt inn 6 sett orginale 18" m3 hjul skal lakkeres i lik farge * Montere opp Hovedstrøms bryter * Fjerne rattlås *Done* ! * Carbon bakluke montert * CSL carbon diffuser bakMontert * Carbon GTR Panser Kjøpt, ligger ved siden av senga * Tig sveiset Bur Montert * Kompressor Montert * Nye rådelager med ARP bolter Montert * 15 Raders oljekjøler Montert E30TurboTouring reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Høres jo lovende ut dette, Imola e46 er er tøft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 noen bilder fra biln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Sjå her ja, da blei M-bil likavel ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 Liten Lekebil for å lære seg å kjøre litt sidelengs kommer litt oppdateringer neste uke når jeg er ferdig med interessetiden med frøkna, og får den hjem og får begynt litt på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Du er så FRYKTELIG stygg Bjarne Må bare få det ut. Angående tårnstivere så kan vi fikse en ålreit pris på Carbon stag \ CSL stag Det så jeg de hadde inne i dag. Tårnstag altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Stilig! Følger med videre her Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Jaja, Båten som skulle levere bilen ble en uke forsinket, såååååeeehh.... jeg får KANSKJE bilen i morra på vei inn til rudskogen, så er det jo bare å få revet ut interiør og alt annet vekt jeg kan få vekk og kasta den i bakken med noen kw'er og for håpentligvis komme seg ut på banen... blir fryktelig, fryktelig irritert om den ikke er her i morra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 her må det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Var en kamp å få tak i bilen, når jeg kom på kaia var ingen ting klart, og høyre bakvndu var vekk... Fikk omsider bilen ut, og kjørte til skogen. Det fikk jeg en kompis til å ta med en rute, som var til e36.... Wtf liksom... Heldigvis kom det flere i dag. Og jeg fikk pakket på de en ny rute og Kastet den på plass. Fikk lufta biln på Rudskogen i dag. gikk greit den, men litt foringer her og der som må byttes, også en liiiten ripe i høyre siden Hehe:) Hvis noen har noen bilder av verdi fra kjøringen hadde det vert moro å sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Abonnere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Kjøpt den her bilen via copart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Da har jeg bestilt Powerflex til hele bilen, nye endeledd og XYZ Drift spec understell, nye skiver og klosser fremme og bak, og Tårnavstivere foran og bak. håper dette kommer før gatebil i september Noen bilder fra helgen, det var ikke mange bilder av bilen i gang, men de fleste hadde klart å få bilde av skaden jeg har på høyre side da;) hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Hva skjedde da du fikk "ripa" på siden? Så mindre godt ut. Kunne jo se rett inn nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå