Bjanne Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 Jah... blir en kjedelig update men fortsatt en liten update her har det skjedd SVÆRT lite med bilen.. har hatt vinterdepresjon og bare reist på ferie i stede for å jobbe i friperiodene- vert kos det, men fy faen så dyrt a døh ! men nok om det.. Nå blir det å montere pressekit og bytte rådelager så bilen er klar for ny sessong ! har kjøpt inn 4 x Gopro Hero 3 så det blir FILM av kommende sesong!!! forsøkt meg på redigering av gammel film dette skal monteres i løpet av april tenker jeg. må fokusere om å få gjort ferdig den M328'en jeg kjøpte i sommer, har ikke fått fingern ut enda der heller. kjøpt inn Kw3 og litt annet snacks til den og, så den kommer til å bli rimelig fet tror jeg når jeg en gang får den ferdig Bussen er endelig blitt eu godkjent, fått montert setene i den slik det skal være, og det blir å få innredet denne ferdig i løpet av kort tid og. blir ikke noe kjempe innredning i første omgang fant vi ut da pengene og tiden ikke strekker helt til :S Får nytt verksted i slutten av neste måned, så da blir det litt lettere å få gjort ting- håper jeg ! Her har den stått siden gatebil i juli Nye bremsene: Nesa til pustehjelpen bussen Her er det som suger livskraft, tid og alle ekstra kronene jeg har til overs om dagen da, som kanskje er store deler av grunnen til at det skjer så lite men er snart ferdig ! så da blire bil bil bil !!!
leif harald Skrevet Februar 22, 2013 Skrevet Februar 22, 2013 Bussen blir bra å huset tar form ser jeg Men fant du vinga vi snakka om på facebook?
Bjanne Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 den er allerede bestilt Leif, måtte ty til Ebay siden M-Teknikk.no ikke klarte å levere ! skuffende ! :/
Bjanne Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 jau jau- da har jeg tatt vann over hodet og bestilt ny bil fra statene kom over et tilbud jeg ikke greide gi slipp på... så denne blir å komme for salg i august en gang tenker jeg- må få brukt den litt først blir å droppe montering av nye bremser, vinduer og litt andre ting. blir bare å få den ferdig med presse og klar for kjøring i sommer. så det blir mye greier til salgs løst her ! ta kontakt hvis man er interessert i noe noe av det som skal selges er bl.a K sport bigbrake kit er til e36, men får brakett til å passe e46 m3. Lexan vinduer smakebit av Nye gliset:)
Bjanne Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Skrevet Mars 31, 2013 Jaja, nå har det vert myyyye greier frem og tilbake- ALT for mange prosjekter gående på en gang. har fått gjort noe på bilen- men det er minimalt da den har vert litt ned prioritert pga. 328/m3 bygget og Bussen jeg skal ha klart asap. har egentlig bare fått byttet eksos på denne bilen. Sebring bakpotte som jeg håper er innenfor 100 dB. hadde bare en liten time på meg i verkstedet når jeg fikk potta så bare kastet den på uten å justere høyden på den bare for å høre lyden- og den var grommmm ! på bilde av den hvite ser man potta når den er justert Planen er å gjøre ferdig den hvite m3'en å få levert den til han som skal ha den. også få montert kompressoren og siste final touches på banebilen og kjøre den ut sesongen så kommer en 08 E92 m3 i sommer en gang fra usa som skal bygges om til en frisk liten sak kommer enten egen tråd eller samle tråd på alt slafset jeg gjør etterhvert som den kommer til landet:) har bygget om Morgans 328 facelift m3 nå, mangler bare å sette på plass fronten og interiøret- noe som blir gjort så fort jeg kommer hjem fra jobb igjen. Begynner å bli fin igjen denne nå har også jobbet en DEL med bussen jeg skal bruke i sommer:) den begynner å nærme seg noe. fått den gjennom eu og nå er det interiørets tur. var et helvette å plassere stolfestene inni de trange rommene ! håper på å få den ferdig snart og trekt opp i dekaler og Team navnet vårt så den er klar til treff !
Rayen Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Jaggu står du på med alt på engang.. Må bøye meg i støve for dette ser ut som den hvite blir greit pen når den e ferdigbygd
Bjanne Skrevet April 10, 2013 Forfatter Skrevet April 10, 2013 Jaggu står du på med alt på engang.. Må bøye meg i støve for dette ser ut som den hvite blir greit pen når den e ferdigbygd Jo takk for det blir fort litt mye på en gang men denne bilen skal selges i midten av juni hvis noen er int ! helt konge maskin å sladde med !
Anders92 Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Liker alt det du driver med, jeg. Noen som har råd til det iallefall!
Bjanne Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 I morgen skal jeg endelig ta denne bilen ut fra vinterlagring- der den har stått siden Juli treffet i fjor ! hah.. jaja, planen da er å ta ut motoren og gjøre klart til å bytte rådelager og montere kompressor. eneste problemet er at jeg HAR IKKE RÅDELAGER !!!! har faen meg glemt å bestille det. !! Så hvis noen nye til s54 liggende og vil selge di til meg og vente den uken eller to det tar å få nye hadde det vert toppen ! jeg resier nemlig på jobb på onsdag og komemr hjem dagen før Våler... ergo no time to loose ! utover dette har jeg ikke ligget på latsiden. flyttet inn i nye huset og nytt verksted samtidig som jeg har ferdigstilt Facelift M3'n og jobbet videre på evighetsprosjektet aka. bussen legger ved noen bilder av Facelif m3'n ferdig Fått platet vegger i bussen nå og, med innebygd tv i veggen så vi kan se på og redigere filmer når banen er stengt for dagen de store skivene på veggen er der setene er festet for de som lurer på hva de er til det er forresten en kompis som har kjøpt GS sin e92 m3 nå , så blir gøy når vi skal ut å sladde sammen med e92'ene våre
Sund.M3 Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 litt av noen prosjekter du har på gang her, må følge med videre den ble nydelig den hvite M3en
Bjanne Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Skrevet Mai 10, 2013 se neste side i stede - update ble flyttet for å få litt ryddigere side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå