morgan93 Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 har da kjøpt meg en bmw e30 318, som skal bygges om til banebil iløpet av vinteren å sommeren. litt planer skal bytte fra 318ia til 525i å ettermontere turbo. skal også ribbe den helt innvendig å montere bur å 2 racing stoler. skal også ha et RAT panser. bilder:
morgan93 Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 har da kjøpt meg en bmw e30 318, som skal bygges om til banebil iløpet av vinteren å sommeren. litt planer skal bytte fra 318ia til 323i å ettermontere turbo. skal også ribbe den helt innvendig å montere bur å 2 racing stoler. skal også ha et RAT panser. bilder: har trøbbel med å laste opp bilder men går ann å gå inn på facebook å sjekke bilder der : ) http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 735&type=1 link til bilder
morgan93 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 ja har enda ikke fått lasta opp bilder..... aner ikke hvorfor. men har da fått handla meg motor å girkasse endte opp med en 525i motor med gåen topp, så blir bytte til ståltopp å etter det turbo: ) ting tar tid gitt. gjort litt i dag å fått løsna så motor å girkasse er klart til å blir løftet ut å pussa litt rust rundt om. kommer bilder av det over helga HÅPER jeg. VIS NOEN HAR TURBO KIT TIL 525 SÅ SEND GJERNE EN PM : )
morgan93 Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 da er motoren endelig ute. prøve å legge til bilder i dag men går bare ikke... laster de opp å trykker ok å lagre å hele pakka men borte blir de uansett. noen som veit hva jeg gjør feil ?
Larsinnj Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Du vente til bildene kommer fram under den boksen du skriver i, å lime inn linkene til bildene Mener det er øverste linken.
Joachim_M5 Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 ja har enda ikke fått lasta opp bilder..... aner ikke hvorfor.men har da fått handla meg motor å girkasse endte opp med en 525i motor med gåen topp, så blir bytte til ståltopp å etter det turbo: ) ting tar tid gitt. Hvor i h*****e har d tenkt å finne en ståltopp til en BMW?
morgan93 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 ja har enda ikke fått lasta opp bilder..... aner ikke hvorfor.men har da fått handla meg motor å girkasse endte opp med en 525i motor med gåen topp, så blir bytte til ståltopp å etter det turbo: ) ting tar tid gitt. Hvor i h*****e har d tenkt å finne en ståltopp til en BMW? stål topp pakning ******
Mr.Silver Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 hvilken 525i motor er det snakk om ? 12 ventiler eller 24 ventiler?
morgan93 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 hvilken 525i motor er det snakk om ? 12 ventiler eller 24 ventiler? 24 ventiler
morgan93 Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 bare å rette på meg å mine planer er mitt første bygg : ) har også begynt å pusse ned bilen nå, så snart klar for lakkering : )
morgan93 Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 den hjelpende hånda sovna etter noen timer med pussing å gitt : P
morgan93 Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 går etter denna : ) folk trur om RAT på denna da ? påbegynt RAT panser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå